BasBQ
Beef en Steak

BensBQ op YouTube

 
 
 
 

BensBQ

Gemarineerd
Berichten
1.775
Beste forum leden,

sinds 1? jaar maak ik video's op YouTube, de reden dat ik dit doe is dat ik 30 jaar in de slagers branche zat maar sinds 3 jaar ms heb en niet meer instaat ben om te werken in dat mooie vak. Omdat vlees etc. mijn passie is wilde ik er toch wat meedoen vandaar.

wz7k2139i_bV5yYbMEsHXFp-66cJqdyJGMQYbTrsUqwKlS5bBanJ-r9errflKGZc2_TgbtLzSgmH5pyQEjTFJbxurezJvpYbCWrs7qwbmI9Yd2iZsspl_iQEtd_4TLoARiqwijBgJQ=w686-h662-no


Omdat weinig Nederlanders 'reageren' op diverse Youtube kanalen vroeg ik mij af wat jullie mening is  :) Op mijn kanaal reageren wel veel buitenlandse kijkers wat ik leuk vind natuurlijk.

Mijn vraag is: wat vind je van mijn kanaal??? leuk/niet leuk, tips/trics, of wat moet er wel/niet beter???

brand maar los  ;) groetjes Ben

https://www.youtube.com/c/BensBQ

http://www.bensbq.com/
https://www.instagram.com/bensbq9968/
https://www.facebook.com/BensBQ/
https://twitter.com/Bens_BQ
 
Beste Ben, heb al diverse filmpjes bekeken en ik heb je enthousiasme en passie kunnen zien. Ik zal nog eens aandachtig naar je filmpjes kijken en je per PB van feedback voorzien.

Keep on grilling m8


Gr. Mike
 
Travelling Crow zei:
Beste Ben, heb al diverse filmpjes bekeken en ik heb je enthousiasme en passie kunnen zien. Ik zal nog eens aandachtig naar je filmpjes kijken en je per PB van feedback voorzien.

Keep on grilling m8


Gr. Mike

dank je Mike bedankt voor je reactie en leuk dat je kijkt  ;)
 
You've got me, @Ben!
Kom binnenkort wel even buurten in Ujen... Maar 20 minuten voor mij.
Tot gauw dan maar...

Greetz Rob.
 
Prima filmpjes op YouTube.
Heel informatief.
Dank voor het delen.
 
Niks mis met de filmpjes Ben. Leuk om te zien. Lekker mee doorgaan wat mij betreft.
 
Kijk altijd met plezier naar je filmpjes. Heb zelf geen advies.

Blijf vooral filmpjes maken. Ik blijf ze kijken. :)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ik denk dat de reden is dat je meer buitenlandse volgers en reacties krijgt omdat in Nederland YouTube vooral populair is bij jongeren. In het buitenland (vooral Amerika) is het een medium wat veel breder wordt gedragen door alle leeftijdscategorie?n. Maar goed, met 300 miljoen inwoners heb je altijd een groepje mensen die zich ergens voor interesseren.

Ikzelf kijk lekker op de bank rustig naar wat BBQ inspiratie voor mijn toekomstige Q sessies, dat wil ik op mijn eigen manier doen, soms klik ik snel iets door en soms neem ik de tijd om mijzelf ergens in te verdiepen. Ik kijk liever geen YouTube omdat ik dan afhankelijk ben van de kwaliteit van de filmpjes maker en ik kan niet snel doorklikken indien het me niet aanspreekt(zoals ik wel kan op een forum met verschillende topics)

Je video's zijn duidelijk, je brengt een helder verhaal over. Als je echt succes wil boeken, misschien toch meer Engels gebruiken om de grotere buitenlandse doelgroep aan te spreken?

Dat is mijn mening 🙂 Gr Beargrills (Bart)
 
BearGrills zei:
Ik denk dat de reden is dat je meer buitenlandse volgers en reacties krijgt omdat in Nederland YouTube vooral populair is bij jongeren. In het buitenland (vooral Amerika) is het een medium wat veel breder wordt gedragen door alle leeftijdscategorie?n. Maar goed, met 300 miljoen inwoners heb je altijd een groepje mensen die zich ergens voor interesseren.

Ikzelf kijk lekker op de bank rustig naar wat BBQ inspiratie voor mijn toekomstige Q sessies, dat wil ik op mijn eigen manier doen, soms klik ik snel iets door en soms neem ik de tijd om mijzelf ergens in te verdiepen. Ik kijk liever geen YouTube omdat ik dan afhankelijk ben van de kwaliteit van de filmpjes maker en ik kan niet snel doorklikken indien het me niet aanspreekt(zoals ik wel kan op een forum met verschillende topics)

Je video's zijn duidelijk, je brengt een helder verhaal over. Als je echt succes wil boeken, misschien toch meer Engels gebruiken om de grotere buitenlandse doelgroep aan te spreken?

Dat is mijn mening 🙂 Gr Beargrills (Bart)

Dank je Beargrills (Bart) heel duidelijk antwoord, dit idee had ik namelijk ook ;)
 
Ik ben gestopt met kijken, juist door het Engels. Super irritant. Pitmaster X kijk ik ook niet meer. Engelstalige BBQ channels zijn er te over, en ze spreken nog beter Engels ook.

Bah.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
TepZeppi zei:
Ik ben gestopt met kijken, juist door het Engels. Super irritant. Pitmaster X kijk ik ook niet meer. Engelstalige BBQ channels zijn er te over, en ze spreken nog beter Engels ook.

Bah.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

ik weet dat je geen abonnee meer bent Rob (had ik gezien) wat ik zeer betreur  :( , vandaar ook mijn vraag wat Nederlanders ervan vinden maar die reageren best weinig en worden ook al niet snel abonnee van mijn TouTube kanaal...
 
Voor mij persoonlijk heeft het weinig tot geen toevoeging tov het forum/bensbq.com , ook vanwege Engelstaligheid. Hoewel ik ook twijfel dat als het in het Nederlands wordt gemaakt dat ik dan wel ga kijken. En dat terwijl ik regelmatig YouTube kijk.

Maar ik vind het wel knap om jezelf zo open te presenteren op YouTube. Ik zou het zelf in ieder geval niet kunnen en heb er trouwens ook de wil niet voor.
 
Janar zei:
Voor mij persoonlijk heeft het weinig tot geen toevoeging tov het forum/bensbq.com , ook vanwege Engelstaligheid. Hoewel ik ook twijfel dat als het in het Nederlands wordt gemaakt dat ik dan wel ga kijken. En dat terwijl ik regelmatig YouTube kijk.

Maar ik vind het wel knap om jezelf zo open te presenteren op YouTube. Ik zou het zelf in ieder geval niet kunnen en heb er trouwens ook de wil niet voor.

dank je en leuk dat je reageerd op mijn vraag  ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan