Nou gisteren is de KJC afgeleverd. Eerst op mijn gemak in elkaar gezet. Kon hem zelf nog wel uit de krat tillen maar daarna toch maar even de buurman gevraagd om hem in het frame te zetten. Daarna aangestoken en tijdje laten branden op 200 ºC. Toen gelijk maar aan de gang gegaan. Gepofte aardappelen, kipfiletje, geroosterde paprika en prei. Moet zeggen viel me niet tegen, ik vond kip iets droog maar mijn vrouw was dik tevreden. Vandaag wat moink ballen gedaan, bakje met nacho;s en als laatste kippenvleugels. Niet allemaal perfect maar al met al wel tevreden. Merk wel dat ik nog te ongeduldig ben met het regelen van de temperatuur. Zet onderste schuifje te snel verder open waardoor temperatuur toch eigenlijk net te hoog wordt voor het mooi zijn. Nog even leren dat het vooral na aansteken even rustig wachten is omdat uiteindelijk temperatuur toch wel omhoog gaat als je niets doet. Morgen ga ik proberen wat meer geduld te hebben en kleppen maar beetje open te zetten totdat temperatuur constant is. Helaas geen foto's van de gerechtjes, gewoon geen erg in gehad.