BasBQ
Beef en Steak

Beer can chicken

 

Pim

Vuurmaker
Berichten
55
Mijn eerste beer can chicken gemaakt vandaag. Had het weleens op maar qua smaak vind ik direct gegrilde kip lekkerder. Maarrr... toen kwam ik er achter dat je zo'n gave kip badge ermee kan verdienen hier!😋

Dus kippie ingesmeerd met mijn eigen kippenrubje, esdoornhout pellets in tubesmoker en gaan met die banaan!🔥
20201213_145102.jpg
20201213_145427.jpg
20201213_155230.jpg
20201213_165758.jpg
 
Lekker man zo'n kippetje! Welkom bij de Tokkies!
 
  • Leuk
Waarderingen: Pim
Ziet er goed uit.
Ik zie dat je zo'n rook tube gebruikt wat stook je er in en hoe bevalt dat?
 
  • Leuk
Waarderingen: Pim
Missie geslaagd. Welkom bij de Tokkies.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pim
Ziet er goed uit.
Ik zie dat je zo'n rook tube gebruikt wat stook je er in en hoe bevalt dat?
Was de eerste keer dat ik hem gebruikte, dus was ff testen maar hij is halverwege uitgegaan. Ik had er rookpellets in gedaan, kan ook met snippers. Dus moet nog ff uitvogelen wat ik verkeerd deed.
 
Was de eerste keer dat ik hem gebruikte, dus was ff testen maar hij is halverwege uitgegaan. Ik had er rookpellets in gedaan, kan ook met snippers. Dus moet nog ff uitvogelen wat ik verkeerd deed.
O.K. dank voor je antwoord, als je het onder de knie hebt graag nog eens vermelden want het lijkt me wel een handig ding.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pim
mooi kippetje hoor
ziet er goed uit. En de smaak van kip bepaal je zelf natuurlijk, met kruiden, rubs, pekel, etc.
en als je dan ook nog een spit heb...........

maar je heb je tokkie binnen. gefeliciteerd
 
  • Leuk
Waarderingen: Pim
mooi kippetje hoor
ziet er goed uit. En de smaak van kip bepaal je zelf natuurlijk, met kruiden, rubs, pekel, etc.
en als je dan ook nog een spit heb...........

maar je heb je tokkie binnen. gefeliciteerd
Dat snap ik, maar ik bedoel meer dat ik de smaak van direct gegrilde kip lekkerder vindt. Maar hij was heerlijk hoor en lekker sappig😋
Die spit staat bovenaan mijn wensenlijstje hoor! Ik zag nou die Spit on Fire, lijkt me wel iets!
 
Mooi gedaan, kip heeft een lekker kleurtje. Dat moet heerlijk geweest zijn.
Gefeliciteerd met je badge !
 
  • Leuk
Waarderingen: Pim
Ziet er goed uit.
Ik zie dat je zo'n rook tube gebruikt wat stook je er in en hoe bevalt dat?
Ik gebruik de tube smoker regelmatig, vooral met hickory pellets. Vind het een top ding. Je moet wel zorgen dat er een goede luchtstroom is anders dooft ie uit na verloop van tijd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pim
Ik gebruik de tube smoker regelmatig, vooral met hickory pellets. Vind het een top ding. Je moet wel zorgen dat er een goede luchtstroom is anders dooft ie uit na verloop van tijd.
Hij was voor de helft gevuld en had hem gewoon horizontaal op het rooster liggen, indirecte inrichting. Zou het kunnen zijn dat ie dan te weinig luchtstroom krijgt?
 
Lekker kippetje. Er gaat niets boven een blije chick op de Q.
Gracias met de tokkie award.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pim
Mooi kippie

Je had nog plek voor groente in’t pannetje
 
  • Leuk
Waarderingen: Pim
Lekker Chicky hoor. Geen straf om die zo nu en dan eens te maken. Moet smullen geweest zijn.
Gefeliciteerd met je tokkie
 
Terug
Bovenaan Onderaan