Als redelijk vers lid van dit illustere gezelschap, was mij er veel aan gelegen om spoedig ??n van de status verhogende 'stickertjes' te bemachtigen. Na korte overweging heb ik besloten als eerste voor de Tokkie te gaan door de immens populaire Beer Can Chicken onder mijn deksel vandaan te toveren. Om teleurstellingen omtrent smaakbeleving te voorkomen, is de keuze gevallen op de alom geprezen Funky Rub van de weledele Noskos. Ook het bijgerecht was geen lastige keuze. Hatseflats, eh, Hasselback aardappelen in de knoflook/bacon variant.
Man, man, man, wat een genot. Zelf in je eigen achtertuin, met je eigen brandkast iets produceren waar je normaal gesproken met medeneming van vele euro's de deur voor uit moet. Het zou (als het aan de horeca lag) verboden moeten worden...
Klaar voor de start
Stampen maar
Gemasseerd met geurige scrub creme
Hatseflats!
Hitteschildje, want het ging een beetje hard
Power is nothing without control
Mijn chicky is op temperatuur
Grillmeester, ben ik al bruin?
Ober, mijn bier is lauw...
Smikkeltijd
Het gevecht om de lekkerste stukjes
Reanimatie mocht niet meer baten. Volgens de patholoog anatoom is het chikcky overleden aan een ernstig trauma welke het gevolg is van extreme hitte, gevolgd door buitensporig geweld...
Man, man, man, wat een genot. Zelf in je eigen achtertuin, met je eigen brandkast iets produceren waar je normaal gesproken met medeneming van vele euro's de deur voor uit moet. Het zou (als het aan de horeca lag) verboden moeten worden...
Klaar voor de start

Stampen maar

Gemasseerd met geurige scrub creme

Hatseflats!

Hitteschildje, want het ging een beetje hard

Power is nothing without control

Mijn chicky is op temperatuur

Grillmeester, ben ik al bruin?

Ober, mijn bier is lauw...

Smikkeltijd

Het gevecht om de lekkerste stukjes

Reanimatie mocht niet meer baten. Volgens de patholoog anatoom is het chikcky overleden aan een ernstig trauma welke het gevolg is van extreme hitte, gevolgd door buitensporig geweld...