BasBQ
Beef en Steak

Beer Can Bacon Burgers

 

Roadkill

Vuurmaker
Berichten
68
Gistermiddag voor het eerst beer can bacon burgers gemaakt.
Kilo rundergehakt met twee eitjes en een handje paneermeel, hier vier ballen van gedraaid voor de burgers.





Een vulling gemaakt van
- Rode ui
- Paprika
- Prei
- Champignons
- Jalapeno pepers

Dit even kort aangebakken





Indirect op de weber bij een temperatuur van rond de 170 graden



Na een dik uur afgetopt met geraspte oude kaas en een plak cheddar



Het eindresultaat:



Ze waren heerlijk, al ga ik de volgende keer wat experimenteren met wat extra kruiden. Zeker de moeite waard om nog een keer te doen.
 
Mooie foto's! Ze blijven wel leuk hoor die beer can bacon burgers!
 
zien er lekker uit, ja ze zijn helemaal in op dit moment  :)
 
Zie die beer can bacon burgers tegenwoordig overal voorbij komen, en moet zeggen dat het er goed uitziet.
Toch ook maar eens proberen, of toch maar weer gewoon een fatty maken.
 
Ja hoor! Die staat bij deze op mijn to do list! Hier kun je eindeloos in varieren. Ziet er mooi uit zo.
 
Eerste keer dat ik over de beer can burger lees, maar zit gelijk vol inspiratie. Bedankt!
 
Simpel om te maken maar o zo lekker. En wat Arjee zegt, de mogelijkheden zijn eindeloos. Succes!
 
Ziet er inderdaad leuk uit. Zou het ook zonder de kaas kunnen bijv. Met iets van ei erop ofzo? Mijn echtvriendje is niet zo van de gesmolten kaas vandaar ;-)
Maar bedankt voor het delen!
 
Can you smell that? It smells guuuud!

Het leuke inderdaad aan deze burgers is dat je eindeloos kan vari?ren! Heb al zo ontzettend veel vullingen voorbij zien komen, echt geweldig!
 
Ja, super hoor,... vind dit toch een leuk gerecht en zoals al geschreven "booming". Denk dat ik hem over een paar weken eens ga maken met wat kleine aanpassingen. Heb er nu al zin in,.. met name door jouw rapportage; thx!
 
Terug
Bovenaan Onderaan