Eindelijk weer eens de bbq aan met HM+controller connectie. De setpoint op 120C gezet en eens zien wat het gaat opleveren.
De beenham van te voren ingesmeerd met een beetje rub. Na een uur een keer of drie honingmosterd glaze op het vlees gesmeerd.
Voor de mensen die willen mee kijken ga ik nog even uitzoeken hoe de grafiek te includen... weer vergeten... structor bedankt ... het moest bbsession zijn ipv bbqsessie had ik het toch bijna goed :-/
[bbqsession]95[/bbqsession]
Het plaatsen van de grafieklukt nog niet echt is eindelijk gelukt, hier zijn in ieder geval al de eerste foto's :
Omdat het vlees best wel snel warm wordt, na een uurtje zat het al op 50C heb ik de setpoint verlaagd naar 100C. Hopelijk geeft me dit wat meer tijd om een paar keer te glaze'n. Maar dan moet de boel wel snel gaan zakken, net na de eerste glaze kwam de temp terug van 120C naar 125C.
Hier het eerste laagje glaze:
En het resultaat mag natuurlijk ook niet ontbreken.
Laatste keer glaze er op:
Na even tot rust komen ziet het er zo uit:
Op het bordje met wat saus erover en samen met aardappels en groente:
Bedankt voor het kijken.
De beenham van te voren ingesmeerd met een beetje rub. Na een uur een keer of drie honingmosterd glaze op het vlees gesmeerd.
Voor de mensen die willen mee kijken ga ik nog even uitzoeken hoe de grafiek te includen... weer vergeten... structor bedankt ... het moest bbsession zijn ipv bbqsessie had ik het toch bijna goed :-/
[bbqsession]95[/bbqsession]
Het plaatsen van de grafiek

Omdat het vlees best wel snel warm wordt, na een uurtje zat het al op 50C heb ik de setpoint verlaagd naar 100C. Hopelijk geeft me dit wat meer tijd om een paar keer te glaze'n. Maar dan moet de boel wel snel gaan zakken, net na de eerste glaze kwam de temp terug van 120C naar 125C.
Hier het eerste laagje glaze:

En het resultaat mag natuurlijk ook niet ontbreken.
Laatste keer glaze er op:

Na even tot rust komen ziet het er zo uit:

Op het bordje met wat saus erover en samen met aardappels en groente:

Bedankt voor het kijken.