BasBQ
Beef en Steak

Beefribs opnieuw opwarmen?

 
 

Jowi

Kooltjesharker
Berichten
169
Kort vraagje: zaterdag hoop ik voor het eerst beefribs te maken. Ik heb een kilo in de vriezer liggen, maar dat gaat te veel zijn voor 1 keer. Kan ik de beefribs makkelijk opwarmen of moet het in 1 keer op?
 
Opwarmen kan prima. Op lage temperatuur, ( 100?) in aluminiumfolie. Beefribs zijn vet, dus dat gaat vast goed. Je kunt als je twijfelt een klein beetje boter toevoegen, maar noodzakelijk is dat niet.
 
In rundvleesjus langzaam opwarmen in een pannetje, als je geen verse rundvleesjus hebt dan mag die Jus best van Maggie zijn.
En zoals mijn meisje zegt: "wel een flinke scheut Madeira erdoorheen"
Een beetje van jezelf en een beetje van Maggie.  :D
 
Jowi zei:
Kort vraagje: zaterdag hoop ik voor het eerst beefribs te maken. Ik heb een kilo in de vriezer liggen, maar dat gaat te veel zijn voor 1 keer. Kan ik de beefribs makkelijk opwarmen of moet het in 1 keer op?

Als ze goed bereid zijn, dan halen ze de volgende dag niet. :D
 
Mike v R zei:
Jowi zei:
Kort vraagje: zaterdag hoop ik voor het eerst beefribs te maken. Ik heb een kilo in de vriezer liggen, maar dat gaat te veel zijn voor 1 keer. Kan ik de beefribs makkelijk opwarmen of moet het in 1 keer op?

Als ze goed bereid zijn, dan halen ze de volgende dag niet. :D

Soms heb je gewoon teveel vlees en zit je vol :-? ja dat kan.........maar dan is het voor de volgende dag wel een lekker ontbijt :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan