BasBQ
Beef en Steak

BEEFandSTEAK.com

Hm, wat hebben we er al niet gedaan? We hebben er een workshop gevolgd, vlees gekocht, ze sponsoren de teams op de Tony Low&Slow door middel van kortingen, ze zijn lief tegen mij, als ik iets probeer te bestellen en ik weer niet snap hoe de site werkt....
Ik zou het aandurven.... ;)
 
Ik mag graag vlees van deze leverancier gebruiken :) goede kwaliteit en snitten die moeilijk te vinden zijn zoals brisket en Boston butt kun je hier bestellen
 
Dat zeg ik... ;)
 
Prima toko, mooi vlees, aardige gasten. Heb er vorige week nog besteld.
 
Blijft gek vlees kopen via internet, maar het werkt super.
Zorg er wel voor dat je thuis bent als ze het komen bezorgen of vraag of de buren het pakket aan kunnen nemen.
 
of laat het bezorgen bij een supermarkt in de buurt en haal het na je werk op! dat doe ik altijd!
 
ik bestel er regelmatig en nog nooit een misser gehad.
tip : bewaar de piepschuim doos waarin ze leveren, ideaal voor nagaren, pekelen of als je de vriezer moet ontdooien.
 
Goede tent met goed vlees. Nu twee keer besteld, waarbij 1x thuis laten bezorgen en 1x op een PostNL punt. Beide keren de verpakking en vlees nog perfect diepgevroren in orde.
 
Top volk (zoals al het volk hier uit de buurt...), top service, en vooral top vlees!! ;-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan