Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hies zei:Vwb de minion, ik vind het toch jammer dat ik geen heat deflector kan vinden voor de Weber. Ik dacht dat de baskets een soort van heat deflection functie zouden invullen.
Bobvt78 zei:Ziet er gaaf uit! Altijd jammer als het dan toch niet zo mals is als je verwacht. Was je folie wel goed dicht en is het vocht er niet uitgelopen?
Misschien een tip voor volgende keer; In butcher paper wikkelen, schijnt net wat meer te doen bij beef shortribs.
Hies zei:Vwb de minion, ik vind het toch jammer dat ik geen heat deflector kan vinden voor de Weber. Ik dacht dat de baskets een soort van heat deflection functie zouden invullen.
Google eens op "slow 'n sear weber kettle", daarmee bereik je wel zoiets. Echter vind ik dat voor zover ik kon zien een stevige prijs, dan zou je net zo goed kunnen investeren in een WSM of kamado.
Thanks! Ja het is wel een uitdaging, maar krijg het steeds beter onder de knie. Heb het idee dat het met de snake wel makkelijker gaat dan minion, maar moet nog meer ervaring met beide methodes opdoen om daar echt uitsluitsel over te krijgen.Bram zei:Mooie run. En knap staaltje werk op de Webert. Verg toch behoorlijk wat aandacht om die keteltjes mooi laag in temp te houden.
Beefribs ga ik zeker nog een keer maken. Vind het een stoer stuk vlees om op tafel te zetten.
Bobvt78 zei:Ziet er gaaf uit! Altijd jammer als het dan toch niet zo mals is als je verwacht. Was je folie wel goed dicht en is het vocht er niet uitgelopen?
Misschien een tip voor volgende keer; In butcher paper wikkelen, schijnt net wat meer te doen bij beef shortribs.
Bobvt78 zei:Google eens op "slow 'n sear weber kettle", daarmee bereik je wel zoiets. Echter vind ik dat voor zover ik kon zien een stevige prijs, dan zou je net zo goed kunnen investeren in een WSM of kamado.
Hies zei:Thanks! Ja het is wel een uitdaging, maar krijg het steeds beter onder de knie. Heb het idee dat het met de snake wel makkelijker gaat dan minion, maar moet nog meer ervaring met beide methodes opdoen om daar echt uitsluitsel over te krijgen.Bram zei:Mooie run. En knap staaltje werk op de Webert. Verg toch behoorlijk wat aandacht om die keteltjes mooi laag in temp te houden.
Beefribs ga ik zeker nog een keer maken. Vind het een stoer stuk vlees om op tafel te zetten.