BasBQ
Beef en Steak

Bearnaise burger met eiersalade & Bbq burger

 

Marcozld

Stoker
Berichten
414
Het is even geleden dat ik zelf wat gepost heb (sinds Photobucket mij in de steek heeft gelaten ;-) ). Afgelopen weekend de familie in het zonnetje gezet door eens los te gaan met hamburgers. Mijn vrouw nam een leuk boekje mee uit de bibliotheek "Lekker Burgelijk" met 35 homemade hamburger recepten. Dus een Bearnaise burger met eiersalade en chips gemaakt én een meer allround burger met spek en cheddar kaas (ook uit het boekje). De bearnaise saus ging over de burger op het moment dat het werd geserveerd. De gasten vonden deze burger bijzonder goed gelukt en is een blijvertje.

Als recepten nodig zijn dan graag een reactie.

12.jpg


04.jpg


06.jpg
13.jpg
 
Dat is nou niet een combinatie die ik zelf verzonnen zou hebben, maar het ziet er desalniettemin verdraaid lekker uit! Volgens mij een goede deelnemer voor de fotowedstrijd
 
Als Juul hetzelfde. Zou er zelf niet op komen, maar dat is een heerlijke hamburger. Die eiersalade moet heerlijk zijn daarop.
 
Mooie Burgers, heb je ook foto's van de bereiding op de Barbecue?
 
lekker hoor. zien er goed uit
ook weer eens wat anders
 
Inderdaad weer eens wat anders. Bereidingsfoto's op de bbq, daar is er maar ééntje van gemaakt.
17.jpg
 
Dat zien er heel smakelijke burgers uit zeg. En heel netjes opgediend. Die kunnen zo op een menukaart in een BBQ restaurant top.
Had graag aangeschoven
 
Laatst bewerkt:
Tjonge, het noemen waardig inderdaad, mooi hoor en jummie
 
De burgers zien er netjes opgemaakt uit., 👍
En een serieus kijkende grillchef erbij, geeft het beste resultaat 😉
 
Zo wil ik ook wel in het zonnetje gezet worden 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan