BasBQ
Beef en Steak

Bearded Butchers Rubs

Sloeberjong

Tondelzoeker
Berichten
4
Ik volg al een tijd het kanaal van de bearded butchers op yt. Zij hebben een hele range aan rubs die me interessant lijken om een keer te proberen (met name hun "black" variant). Nu is het zo dat ik op hun shop heb gekeken en daar staan de prijzen ook netjes in euro's. Echter, de verzendkosten verdubbelen de hele bestelling en dat vind ik toch wat overdreven. met name omdat ik ze eerst toch wil proberen voordat ik eventueel grootverpakkingen zou bestellen.

Zouden er wellicht winkels (vuurenrook misschien?) te overtuigen zijn om dergelijke producten te importeren voor het assortiment of wellicht zijn er hier wel mensen geïnteresseerd om een gezamelijke bestelling te plaatsen? Heeft iemand hier daar ervaring mee? Ik heb namelijk nog geen Nederlandse danwel europese verkoper gevonden die dit in het assortiment heeft.

Voor de geïnteresseerde: https://beardedbutchers.com/

en dan shop enzo, je weet het wel.

Ik ben benieuwd wat jullie denken.
 
Je kan ze altijd een mailtje sturen bij Vuur en Rook.
Houdt er rekening mee dat je ook btw moet betalen en invoerrechten als je kruiden importeert van buiten de EU.
 
Ik zou je niet zo gek laten maken door die 'YT marketing'.
Er zijn hier in de regio zó veel mooie rubs te vinden, dat je daar echt wel aan je trekken komt.
Denk aan LetzQ, Grate Goods, Saus.Guru, Angus&Oink, Noskos, No Rubbish, Don Marcos, De Fik Erin..

Man, als je daar tussen iets niet kan vinden.. dan zal t de verzending bijna waard worden uit de US.
 
Terug
Bovenaan Onderaan