Beef en Steak

BCC's

• Onderwerp starter Onderwerp starter Scav
  • Startdatum Startdatum

Scav

Tondelzoeker
Na een week met rund en varken werd het toch echt tijd voor kip. Na gisteren bij de macro te hebben misgegrepen, kon ik vandaag bij de plaatselijke poelier een drietal maiskippen scoren, waarvan er twee voor de maaltijd van vanavond bestemd waren.

Ik had nog wat rub over van de kippendijencake, en nog een aardige berg van de noskos basisrub. Een mooi moment dus om ze eens te vergelijken.

20200508_160218.jpg

Terwijl de rub even introk de bbq schoongeveegd en opnieuw gevuld. Nadat de bbq op temperatuur is gekomen en het rookhout was toegevoegd mochten de dames plaatsnemen..

20200508_162447.jpg

Een klein uur later werd het tijd voor een korte inspectie en een kleine temperatuurverhoging voor een knapperiger randje.

20200508_170133.jpg

Gezien de dames een wat afwijkend postuur hadden waren ze niet gelijktijdig klaar. Wat goed uitkwam, aangezien de eerste dame reeds volledig ontleed was voor ik er aan dacht een foto te nemen...

20200508_175305.jpg
20200508_175636.jpg

Al met al erg geslaagd en zeker voor herhaling vatbaar!

Mooie dames om naar te gluren vanaf de bovenkant

Lekker hoor, lust ik ook wel.

Mooie chicky’s. Die hebben een mooi kleurtje opgedaan ik je KJ. Zal zeker gesmaakt hebben.
Alvast gefeliciteerd met je tokkie

NOM NOM NOM zouden de kinderen hier zeggen 👍🍗

De dames staan er mooi op. Welkom bij de Tokkies

Dank dank knorrie staat voor volgende week op de planning. Vandaag nog maar eens de pork belly burnt ends en de bavette doen terwijl ik me verdiep in het injecteren

Terug
Bovenaan Onderaan