Afgelopen zaterdagavond gezellig met een groep vrienden lekker geQed. Ik heb BCC met zoete rub klaar gemaakt deze was netjes binnen 2 uren op de gewenste temperatuur. Ondertussen de "bijgerechten" klaar gemaakt. Erg simpel maar toch heel smakelijk. Zoete wortelen met ham omwikkeld. De wortelen kort gekookt (6min. was eigenlijk al te lang). Terug laten koelen zodat ze lekker hun bite houden vervolgens reepjes ham gesneden en om de lauw-warme wortel gerold.
Vervolgens 2 verschillende soorten burgers gemaakt. De eerste volgens het recept van Spiff en de 2e lichting bijna het zelfde alleen heb ik hierbij de ui vervangen voor tortillachips. Deze konden nog mooi een uurtje op stijven in de koelkast totdat de BCC gaar was.
De kip kreeg al een mooie kleur. Foto is genomen vlak voordat de alarmbelletjes van de thermometer gingen.
Vervolgens de kip even ingepakt en de wortelen en de hamburgers in een minuut of 8 gaar gebakken. Broodjes gegrild en opgemaakt, Aardappelkroketjes erbij en smullen maar!
Helaas geen foto's van een mooi opgemaakt bordje... helemaal vergeten out:
Vervolgens 2 verschillende soorten burgers gemaakt. De eerste volgens het recept van Spiff en de 2e lichting bijna het zelfde alleen heb ik hierbij de ui vervangen voor tortillachips. Deze konden nog mooi een uurtje op stijven in de koelkast totdat de BCC gaar was.
De kip kreeg al een mooie kleur. Foto is genomen vlak voordat de alarmbelletjes van de thermometer gingen.
Vervolgens de kip even ingepakt en de wortelen en de hamburgers in een minuut of 8 gaar gebakken. Broodjes gegrild en opgemaakt, Aardappelkroketjes erbij en smullen maar!
Helaas geen foto's van een mooi opgemaakt bordje... helemaal vergeten out: