BasBQ
Beef en Steak

BCC voor het stickertje.

 
 

XJRBear

Kooltjesharker
Berichten
228
Vandaag de BCC gemaakt. Tegen mijn principes in. Maar ben wel gek op de stickertjes. Dus ik hoop dat tie voldoet. Foto?s volgen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Dit was vroeger bij mij op de basisschool het leukste moment, met je traktaties de leraren af voor een stikker. En als je iets heel goed had gedaan kon ook dat nog wel eens een stikker opleven. Wellicht komt dit daarvandaan, jeugd sentiment, net Als spelen met vuur.

Als jij ook zo gek bent op stikkertje, dan weet je vast hoe we aan dat stikkertje van het "spekje" kunnen komen. Ik hoor het graag .

PS: succes met het verkrijgen van je tokkie...
 
Volgens mij meedoen in de week van de bacon




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Yep, de bacon krijg je als je meedoet met baconweek en is een jaar geldig. Daarna pakken we hem weer af :)
 
noskos zei:
Yep, de bacon krijg je als je meedoet met baconweek en is een jaar geldig. Daarna pakken we hem weer af :)
... Die ervaring ben ik toen ik de antwoorden liet zien, van een klasgenootje, voor een stikker. En weg was ie weer.

Waneer is het ongeveer, dan kan ik er mijn vakantie erop afstemmen..
 
Dit jaar op 31 augustus. We gaan nog even in conclaaf over de regels dit jaar. Of we het hele weekend laten tellen. Of je zelf bacon moet maken. Je hoort het later
 
Hierbij de foto's

Kippie van de poelier en de run gezet.
hdiEaU6h.jpg


6xwYiGch.jpg


Barbeque op temp en de kip heeft het nog niet echt warm
dLMG0Rkh.png


Rustig aan beginnen
Urlv4nPh.jpg


Zo dat gaat de goede kant
0eciWyxh.png


Bij 75 van de Q gehaald smaakte zeer goed
mZAVcPgh.jpg


Toch de pannetjes er direct maar even achteraan gedaan, de q was nu toch op temperatuur.
WdZMZceh.jpg


OppKr7Ch.jpg
 
:D :D :D <:p >:D<
 
Gefeliciteerd met je tokkie!
 
Waarom is de BCC tegen je principes in als ik vragen mag? Ziet er namelijk smakelijk uit, en dat is het (bij mij) meestal ook wel :D

Mooie voorraad pannen ook.
 
Freek92 zei:
Waarom is de BCC tegen je principes in als ik vragen mag? Ziet er namelijk smakelijk uit, en dat is het (bij mij) meestal ook wel :D

Mooie voorraad pannen ook.

BCC is een beetje passe wat mij betreft. Heeft niet veel extra waarde vandaar. Maar dat is al eens besproken. Zal het draadje wel ff voor je opzoeken. Zit een prachtige duidelijk uitleg bij.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=21011.0


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Lekker kippie heb je daar. Ziet er smakelijk uit. 
Gefeliciteerd met je tok.

Een BCC is toch wel grappig vind ik. Vaak vinden gasten het toch wel een grappige presentatie. Een kip met blik in zn hol.
 
Gefeliciteerd met je sticker.

En bij een bcc Is het vooral de leuke presentatie inderdaad.
Wij vullen de kip vaak met een hele citroen. Geprikt met een vork.
Op blik zetten wij hem ook niet. Wel op een houder
 
Gratz met tokkie!
 
Nope, en ik vind dat je niet iets voor niets moet doen.
Effici?ntie noemen ze dat :)
 
Gefeliciteerd <:p met je Tok
 
Terug
Bovenaan Onderaan