Omdat ik eigenlijk niets liever wil dan een kippiebadge, hierbij wat foto's van gisteravond...
Introducing: the rub
Chicky in de olijfolie en de rub, wachtend op zijn blikje en de dingen die komen gaan:
Eitje op 350F, kippie trillend van de zenuwen:
Doosje dicht, garen tot borst een graad of 67C is (ik vind sappig nu eenmaal lekkerder dan doorendoor gaar, maar da's heel persoonlijk natuurlijk):
Bijgerechtjes: roseval met provencaalse kruiden en knoflook uit de oven. Hierbij Turkse sla met honing-mosterd dressing en romige geitenkaas
Wat vinden we ervan: kippepootjes gaar tot op het bot, borst toch nog sappig en vel nice and crispy. Wij vonden het totaal 'Burp' met hoofdletter B
!
E.e.a is genoten met een flesje vatgrijpte rode italiaan.
En later nog een....
En, ach, later nog ??n, want het was erg lekker buiten
Groeten van Jeroen.
Introducing: the rub

Chicky in de olijfolie en de rub, wachtend op zijn blikje en de dingen die komen gaan:

Eitje op 350F, kippie trillend van de zenuwen:

Doosje dicht, garen tot borst een graad of 67C is (ik vind sappig nu eenmaal lekkerder dan doorendoor gaar, maar da's heel persoonlijk natuurlijk):

Bijgerechtjes: roseval met provencaalse kruiden en knoflook uit de oven. Hierbij Turkse sla met honing-mosterd dressing en romige geitenkaas

Wat vinden we ervan: kippepootjes gaar tot op het bot, borst toch nog sappig en vel nice and crispy. Wij vonden het totaal 'Burp' met hoofdletter B

E.e.a is genoten met een flesje vatgrijpte rode italiaan.
En later nog een....
En, ach, later nog ??n, want het was erg lekker buiten

Groeten van Jeroen.