BasBQ
Beef en Steak

BCC op de BGE.

 
 
 
 

El Fumarole

Gerijpt
Berichten
3.129
Omdat ik eigenlijk niets liever wil dan een kippiebadge, hierbij wat foto's van gisteravond...

Introducing: the rub
20130719_174843_zps851c8cb9.jpg

Chicky in de olijfolie en de rub, wachtend op zijn blikje en de dingen die komen gaan:
20130719_174848_zps2cd6a67a.jpg

Eitje op 350F, kippie trillend van de zenuwen:
20130719_180631_zpse398659f.jpg

Doosje dicht, garen tot borst een graad of 67C is (ik vind sappig nu eenmaal lekkerder dan doorendoor gaar, maar da's heel persoonlijk natuurlijk):
20130719_185137_zps657b8a3e.jpg


Bijgerechtjes: roseval met provencaalse kruiden en knoflook uit de oven. Hierbij Turkse sla met honing-mosterd dressing en romige geitenkaas
20130719_190036_zpsedf0714e.jpg


Wat vinden we ervan: kippepootjes gaar tot op het bot, borst toch nog sappig en vel nice and crispy. Wij vonden het totaal 'Burp' met hoofdletter B :D !
E.e.a is genoten met een flesje vatgrijpte rode italiaan.
En later nog een....
En, ach, later nog ??n, want het was erg lekker buiten ;)

Groeten van Jeroen.
 
lekker hoor, gefeliciteerd met je tokkie  :)
 
Binnenkort maar eens aan de Brisket dan ;)
 
Ziet er zeer goed uit Jeroen!! Congrats met je tok!! ;D
 
structor zei:
Lekker Jeroen, mooi dat ze Burp lekker was ;)

Enne congrats met je tokkie!

O ja mag ik je er op wijzen dat je ook nog geen Steven & me badge hebt ;D

Ach Emiel, er is nog zoooooooooooooooooooveeeeeeeeeeeeeeeel te doen man.....zoveel mooie dingen komen hier voorbij. En dan ook nog Steven's spulletjes. Maarre, komt goed hoor. Kweenogniewanneer, maar ik voel het eraan komen :)

 
Gefeliciteerd met je tokkie! Hoe was die rub?
 
Ziet er goed uit dat Kippie Jeroen en die salade met de Roseval aardappeltjes doet het altijd goed en het was lekker weer gisteren en dan nog een glaasje erbij dan komt dat altijd goed.
 
noskos zei:
Gefeliciteerd met je tokkie! Hoe was die rub?
Lekker genoeg, maar volgende keer toch weer iets zelfgemaakts met meer paprika. Maar als snel en gemakkelijk is deze heel prima. En deze is ook eindelijk eens niet te zout. Doet het ook heel leuk op vis!
 
Heerlijk bordje zo, ook met de groente en goddelijke piepertjes
Gefeliciteerd!
 
Het ziet er. Erg lekker uit, het hele bordje zelfs. En gefeli met je Tokkie!
 
lekker kippetje hoor!
 
Mooi hoor, en gefeliciteerd met je kippetje.
 
Mooi man! ziet er goed uit...gefeliciteerd met je tokkie!
 
Lekker kippetje Jeroen, en nog een paar goede flessen ontkurkt ook nog, Super  ;D ! 
 
Terug
Bovenaan Onderaan