BasBQ
Beef en Steak

BBQGuru PartyQ Temperatuursregeling

 
 
 
 
 
 

noskos

Administrator
Forumleiding
Berichten
11.858
BBQGuru, de firma die de DigiQ en CyberQ temperatuurregelaars op de markt brengt heeft een nieuwe temperatuursregeling, de PartyQ. Dit is een soort instap model, in de VS kost hij $129. Je kunt hem ook op je Weber One Touch gebruiken, je moet dan echter wel een gat in je ketel boren maar dan heb je wel een elektronische regeling!

Meer info: http://www.thebbqguru.com/products/PartyQ.html
 
Dat is een mooi apparaat, werkt op 4 AA batterijen en de blower zit er al bij.

Had ik eerder moeten weten ;).
 
Leg eens uit, hoe het werkt Den/Frits?
Is het net zoiets als dat ding wat blaast en je temp dan stabiel houd? In je Mountain? Met propellor gedoe? ( ben volgende maand jarig).
Ik haal het er niet helemaal uit, of lees er overheen...

Ahum, ik had even moeten doorklikken.....
 
Ok, mijn klieren draaien overuren....
Hoe zit het met bezorgkosten en douane? Weet iemand dat?
 
party-q__97307_std.jpg


- De eerste bbq controller op batterijen
- Controlleert kolen en kout smokers met een power draft technologie (een electrische blazer)
- Slow cooking op kolen is zo een eitje ;)
- past op de meeste kolen barbecues en smokers
- eenvoudig te instaleren
- temperatuur van 0 C to 246 C
- De display kan in C of F
- loopt op 4 AA batterijen.
- geleverd met een stevige,  gewapende hoge temperatuur voeler
en ingebouwde 5 cfm blazer

Kosten  129$ + 30,25 $ porto en verpakking = 159,25 $ is ongeveer 123 €

Je hoeft hierover in Nederland geen Douane rechten te betalen maar wel omzetbelasting van 19 %

Dus totaal komt dit uit op 146,50 € plus eventuele inklarings kosten van de vervoerder.
 
Hij past bij de WSM door een van de ventilatie gaten aan de onderkant. Bij een Weber Kettle moet je een gat in je Kettle boren van

7/8" gat in de onderkant van de kettle ongeveer 2,5 cm onder de rand van je kolenrooster.
 
Mmm, interessant....(eigenlijk vind ik dan de lol eraf als je zoiets gebruikt maar ben ook erg gehecht aan mijn nachtrust...)
 
BaroQ, het is inderdaad de charme om het te doen zonder, maar ik jeb dat een paar keer gedaan en geloof dat nu wel ;)

Het is ook erg zonde als je 8 kilo vlees verpest omdat je in slaap bent gesukkeld.... je haal ook niet vlug even een vervangend stuk vlees dat je even vlug klaarmaakt.

 
Precies Frits, ik heb het nog te weinig gedaan geloof ik  ;)
Maar volgens mijn zoon moet ik daar verandering in brengen  ;D

Waar ik wel benieuwd naar ben is hoe lang die het doet op een paar van zulke batterijtjes...
 
Denk best lang, zo'n blazer heeft niet veel kracht nodig en het verbruik van de lcd zal ook wel meevallen.
 
Top info Frits, Ik ga eens subtiel wat hints geven tadaaa!!!! En dat terwijl ik natuurlijk een paar weken geleden nog tegen Dennis zei, nou dan word het net een oven, met zo'n ding. gewoon de kift dus, en weer met een natte vinger omgeduwd, of door de prijs....
 
Dominique het ziet er zeer goed uit. Als ik niet net een CyberQ had besteld en ontvangen had ik deze serieus in overweging genomen.
 
Ja natuurlijk.....
Krijg ik net volgende week mijn digiQ uit de states, komt dit in de handel.
Meer dan genoeg natuurlijk.
Nou ja, het is niet anders.

Ziet er mooi uit, ook voor evenementen zonder stroom.
 
Poetsertje, bij mijn ouders in Amerika ligt nu de cyberq op me te wachten. . . .

Het voordeel van deze is dat het een compleet pakket is, je hoeft niet de blazer en temperatuurmeter er appart bij te kopen. Daarboven is de prijs zo dat je geen douane rechten hoeft te betalen en de porto kosten ook nog meevallen.

Het feit dat er geen koppeling met je vleesthermometer is vind ik niet belangrijk, tegen de tijd dat mijn vlees klaar is ben ik toch altijd in de buurt en hoor ik de pieper van mijn fantast wel ;).
 
Die van mij is al in Nederland.
(familie heeft hem meegenomen uit de states)

Volgende week even ophalen.

Ik ben ook over "betemperatuurd" met een redicheck, een thermapen en een fantast in huis.

Niets te gek voor een perfect stukje vlees

8)
 
Mijn ouders komen begin december terug, maar heb hem pas bij het Twiske nodig dus kan wel even wachten.

Ik heb ook een berg aan andere temperatuurmeters liggen ;)
 
Nou, ik heb hem heel subtiel onder de aandacht gebracht hier in het gesticht, nu maar afwachten......Ik ben pas 30-12 jarig, dus er is genoeg tijd, denk ik zo.
 
Moet zeker lukken Dominique. Wellicht ben jij de eerste in Nederland die er in heeft, trendsetter ;).
 
Jemigdepemig, ben ik straks hip in BBQland....Ik ben ook al hip met mijn witte Iphone ( geheel onbedoelt schijn ik dat te wezen, hoorde ik vorige week).
Spooky......
 
ziet eruit als een "plug & play " apparaatje. er moet een lang snoer aan de sensor zitten , anders kun je bij de WSM nooit van de damper gaten via de deksel bij je rooster komen.
ik vraag me alleen af hoe het zit met as en stof dat bij de fan kan komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan