BasBQ
Beef en Steak

BBQgenootschap wintermeating: zondag 25 januari 2015

Nou, op wat details na, is deze jongen er klaar voor!
20150124_132041_zpsk6oohams.jpg

Op het menu:
- Broodje Walchers Gilden Spek met zuurkool
- kippiedingetjes
- Bavette met een botertje
- Pica?a chimichuri
- Black Angus sliders met een kick
 
Morgen zit mijn gezin in de buurt voor een verjaardag van een vriendin van mijn vrouw en na veel zeuren en omkopen (Danbras sateh op zaterdag) mag ik een paar uurtjes naar de meating.
Ik kan helaas niets meenemen want de auto zit vol met 2 kids , buggy , campingbedje, speelgoed enz.

Maar goed , het lijkt me gewoon leuk om een paar gezichten te zien , een praatje te maken en eens te zien hoe je iets moet roken.
Dus als het geen probleem is dat ik weinig tot niets kan bijdragen wil ik graag even mijn gezicht laten zien.
 
Bij mij liggen er nu twee procureurs op, een North Carolina Steven Raichlen recept (die wordt pittig!), en een Julius Jaspers-variant. Ook die lijkt pittig te worden met een cola-chilisaus ;)

Ik hoop dat er nog wat overblijft voor morgen  :p

PS De buurt keek wat raar toen ik vanochtend om 8 uur in de regen de Q aanstak  B-)
 
mrwolf zei:
Bij mij liggen er nu twee procureurs op, een North Carolina Steven Raichlen recept (die wordt pittig!), en een Julius Jaspers-variant. Ook die lijkt pittig te worden met een cola-chilisaus ;)

Ik hoop dat er nog wat overblijft voor morgen  :p

PS De buurt keek wat raar toen ik vanochtend om 8 uur in de regen de Q aanstak  B-)

Waren ze op dat tijdstip al wakker dan?
 
mrwolf zei:
Bij mij liggen er nu twee procureurs op, een North Carolina Steven Raichlen recept (die wordt pittig!), en een Julius Jaspers-variant. Ook die lijkt pittig te worden met een cola-chilisaus ;)

Ik hoop dat er nog wat overblijft voor morgen 

PS De buurt keek wat raar toen ik vanochtend om 8 uur in de regen de Q aanstak  B-)
Ik zeg: goed bezig!
 
Lowietje72 zei:
mrwolf zei:
Bij mij liggen er nu twee procureurs op, een North Carolina Steven Raichlen recept (die wordt pittig!), en een Julius Jaspers-variant. Ook die lijkt pittig te worden met een cola-chilisaus ;)

Ik hoop dat er nog wat overblijft voor morgen  :p

PS De buurt keek wat raar toen ik vanochtend om 8 uur in de regen de Q aanstak  B-)

Waren ze op dat tijdstip al wakker dan?

Ze werden wakker van de geur van houtskool, en een plotseling opkomende plaatselijke mistbank ;)
 
Als ik het zo zie zitten we wat krap met het eten. :(
Voor de zekerheid maar een paar bammetjes met pindakaas meenemen :D :D
 
Bert zei:
Als ik het zo zie zitten we wat krap met het eten. :(
Voor de zekerheid maar een paar bammetjes met pindakaas meenemen :D :D
Ik gooi overal wel wat meer saus op ;)
 
Nou vrees meer dat we te weinig gegadigden hebben om alles op te eten als ik het zo zie.
 
Ik zal wel ff rondtollen om te kijken of ik nog een paar eters kan ronselen :)
 
Rond bellen.  Die automatische correctie ook altijd :)
 
Ik zie wel een mooie groene fles achterin jouw auto staan Jeroen ;)
 
Bert zei:
Ik zie wel een mooie groene fles achterin jouw auto staan Jeroen ;)
En vannacht gaat die lekker op temperatuur komen :)
 
structor zei:
Zo he zo jammer dat ik niet kan, maar ik wens jullie allemaal een gezellige dag thuis. Enne als jullie het niet echt niet op kunnen, bezorgen bij mij mag hoor ;)
Jammer kerel, was leuk geweest om je weer te zien. Maar: we maken foto's....
 
je hebt je auto al aardig vol liggen Jeroen  :)
 
structor zei:
Zo he zo jammer dat ik niet kan, maar ik wens jullie allemaal een gezellige dag thuis. Enne als jullie het niet echt niet op kunnen, bezorgen bij mij mag hoor ;)

En als jullie dan al bij Assen zijn om te bezorgen kunnen jullie ook wel 20 minuutjes verder rijden en dan heb ik de koffie wel klaar!  ;)
 
Ik moet helaas ook afhaken!! ~X(
Het hele gezin heeft de griep!! X( X(
Iedereen veel plezier en ik zie de foto's wel verschijnen!! :D :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan