Afgelopen week werd ik benaderd door onze tennisclub, voor het tournooi waren ze nog op zoek naar hapjes.
Op elke tournooidag moest er voor alle spelers iets lekker gemaakt worden.
Wat ga je dan maken ? Natuurlijk Pulled Pork!
Even naar de Sligro 4 stukken van 3 kilo plus meegenomen, deze een dag van te voren in de rub gezet.
Om eens te testen heb ik 2 Pulled Pork geinjecteerd met appelsap, en 2 heb ik niet geinjecteerd.
Afgelopen woensdag om 10:00 uur de Primo XL aangezet, goed gevuld met kolen, en 2 stukken rookhout erin!
Ik dacht dat ik mijn verhogingen nodig had om ze alle 4 kwijt te kunnen, maar dat was niet eens nodig!
Heatmeter aan, en tijd om te relaxen.
Na een aantal uren waren ze klaar om ingepakt, te worden.
Daarna sapje opgevangen een de eindsaus apart klaargemaakt.
Rond 11 uur was de laatste nek klaar om gepulled te worden, het verschil tussen de eerste en de laatste was 3 uur.
Restant van de kolen na een run van 13 uur
lekker zuinig die Primo!
Tijdens het tournooi een klein bakje in de magnetron met Pulled Pork, saus erbij en opwarmen!
Binnen 2 minuten 4 broodjes klaar, liep allemaal erg soepel.
Op de laatste dag was de pan met saus op, en werd het restant koud op een broodje met coleslaw geserveert.
Dit was toch nog bijzonder lekker!
Bedankt voor het kijken.
Op elke tournooidag moest er voor alle spelers iets lekker gemaakt worden.
Wat ga je dan maken ? Natuurlijk Pulled Pork!

Even naar de Sligro 4 stukken van 3 kilo plus meegenomen, deze een dag van te voren in de rub gezet.
Om eens te testen heb ik 2 Pulled Pork geinjecteerd met appelsap, en 2 heb ik niet geinjecteerd.

Afgelopen woensdag om 10:00 uur de Primo XL aangezet, goed gevuld met kolen, en 2 stukken rookhout erin!
Ik dacht dat ik mijn verhogingen nodig had om ze alle 4 kwijt te kunnen, maar dat was niet eens nodig!

Heatmeter aan, en tijd om te relaxen.
Na een aantal uren waren ze klaar om ingepakt, te worden.
Daarna sapje opgevangen een de eindsaus apart klaargemaakt.

Rond 11 uur was de laatste nek klaar om gepulled te worden, het verschil tussen de eerste en de laatste was 3 uur.

Restant van de kolen na een run van 13 uur

Tijdens het tournooi een klein bakje in de magnetron met Pulled Pork, saus erbij en opwarmen!
Binnen 2 minuten 4 broodjes klaar, liep allemaal erg soepel.
Op de laatste dag was de pan met saus op, en werd het restant koud op een broodje met coleslaw geserveert.
Dit was toch nog bijzonder lekker!
Bedankt voor het kijken.