BasBQ
Beef en Steak

BBQ trip

 
 

Boel0037

Pitmaster
Berichten
960
Deze zomer zijn in Wisconsin USA op vakantie geweest wat een geweldige ervaring was.

Wisconsin ligt in het midden van Amerika links van Lake Michigan en is de staat waar veel Polen en Duitsers naar toe zij ge?migreerd door de eeuwen heen.
Hierdoor zijn er veel brouwerijen, is worst een favoriete snack en zijn ze dol op varkenvlees en alles wat een rooksmaak heeft. Prima combi zeg ik!
We zijn in veel restaurants geweest en heb lang niet van alles een foto maar wat we me opviel is dat het vlees elke keer weer van prima kwaliteit was. Niets geen poeha, goed van smaak en prima bereidt.

We zijn o.a. naar de state fair geweest wat een festival is met een kermis, muziek podia en vooraal heel veel verschillende eet gelegenheden waar veel te proeven is. Wilde toch een paar fotos met julle delen :D







(Denny's is een echte burger tent waar ik niet snel kom maar deze was wel heel gaaf echt rock & Roll)






We werden uitgnodigd op het eten bij mensen: Pulled Pork en runder ribs!




Deze foto is de slechtste maar het verhaal de mooiste, we waren bij een dirt track race en daar was deze man met zn auto en zn smoker en verkocht zelf gerookte brisket.
De brisket was fantastisch, hij deed de catering voor zn plezier en hobby maar had in het verleden wat prijzen gewonnen (blue ribbons zoals hij ze noemde) en daardoor nog steeds een goede afzet in de regio.
Ik vroeg hem naar zn geheim en hij vertelde dat hij echt low & slow ging. Soms rond de 90C! (hij moest boven de grens blijven dat het bacterien doodt maar net daar boven was alles goed zei hij, zolang je maar de tijd neemt!. De Rub moest simpel zijn, zout, peper, knoflook that's it en dan lekker veel rook.
Natuurlijk zit er nog een geheim ingredient bij maar de smaak, sappigheid was echt perfect.




 
dat s een hele mooie trip geweest
 
Ziet er uit als een perfect avontuur. Jullie hebben je prima vermaakt, bedankt voor het delen.
 
Dat moet een supervakantie zijn geweest JT!!!!
 
Leuke trip!
 
Altijd fijn zo'n reisje :)
 
Echt snoepreisje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan