BasBQ
Beef en Steak

BBQ team in Nijmegen

 
 

Beeros

Kooltjesharker
Berichten
181
Hallo allemaal,

Mij lijkt het heel leuk om een bbq team te starten in de omgeving van Nijmegen om samen te trainen en uiteindelijk mee te doen aan offici?le wedstrijden.
Zelf heb ik de afgelopen jaren mijn hobby uitgeoefend op een weber 57 en sinds een paar maanden in het bezit van een Broil king KEG 4000.
Ik weet niet of meer mensen uit de regio hier interesse in hebben dus vandaar dit topic.

 
Aan de BBQ zal het niet liggen.

suc6 met het oprichten van een nieuw team altijd leuk om zulken berichten te lezen.

en wie weet horen en zien we elkaar nog wel op wedstrijden.
 
Tja ik woon in de buurt maar ik doe al mee voor 1 wedstrijd en de rest van de wedstrijden zit ik in de Jury tent.
Succes met het oprichten van het team, is echt leuk dus misschien in de toekomst.  ;)
 
-Danny- zei:
Tja ik woon in de buurt maar ik doe al mee voor 1 wedstrijd en de rest van de wedstrijden zit ik in de Jury tent.
Succes met het oprichten van het team, is echt leuk dus misschien in de toekomst.  ;)
Ik spreek je na de Cook off wel weer Danny... ;)
 
Ceriel zei:
-Danny- zei:
Tja ik woon in de buurt maar ik doe al mee voor 1 wedstrijd en de rest van de wedstrijden zit ik in de Jury tent.
Succes met het oprichten van het team, is echt leuk dus misschien in de toekomst.  ;)
Ik spreek je na de Cook off wel weer Danny... ;)

Of we spreken Danny tijdens een van de andere wedstrijden Ceriel, want meedoen met een team is toch wel erg leuk hoor Danny :D
 
Hoi Beeros,

Ik loop al een tijdje rond met het idee een bbq team bij elkaar te krijgen. Ikzelf kom uit Mierlo. Dorpje vlak bij Eindhoven.
Ik heb afgelopen jaar meegedaan met een offici?le wedstrijd: COOK OFF in Hoofddorp met BBQ Team Triple-T. Dit was eenmalig, omdat Leo Freeke dit ieder jaar met een nieuw groepje BBQ fanaten gaat voortzetten.
Dit is me zeer goed bevallen.
Ik ben daarom dus wel ge?nteresseerd. Nijmegen is een uurtje rijden vanuit Mierlo, dus dat is wel te overzien.
Kun jij iets meer vertellen over jouw verwachtingen? Hoeveel mensen zoek je?
Wel tof idee. Ik ben benieuwd hoe zich dit gaat ontwikkelen.
Ik hoor graag van je.

Groetjes Tom.


 
En dan heb je met die Tom ook meteen een KEI op RIBS in huis Beeros!  :D
 
Sander72 zei:
En dan heb je met die Tom ook meteen een KEI op RIBS in huis Beeros!  :D

  :D zou mooi zijn... Ik ben er klaar voor!!
 
Tom Hendriks zei:
Sander72 zei:
En dan heb je met die Tom ook meteen een KEI op RIBS in huis Beeros!  :D

  :D zou mooi zijn... Ik ben er klaar voor!!

ik durf de strijd aan Tom  :)
Gaaf als je mee kan gaan doen met een team, gun het je van harte en wens je veel succes
 
Leo zei:
Tom Hendriks zei:
Sander72 zei:
En dan heb je met die Tom ook meteen een KEI op RIBS in huis Beeros!  :D

  :D zou mooi zijn... Ik ben er klaar voor!!

ik durf de strijd aan Tom  :)
Gaaf als je mee kan gaan doen met een team, gun het je van harte en wens je veel succes

Thanx Leo, zou inderdaad leuk zijn, dus even afwachten hoe het zich gaat ontwikkelen. Ik geef niet op B-)
 
Met Tom Hendriks al per priv? berichten contact gehad afgelopen dagen. Zitten qua idee?n, zo lijkt het redelijk op 1 lijn. Nu we "al" met zijn 2e  is het wachten op een 3e persoon. Wij hopen beide nog steeds dat er iemand van dit forum interesse heeft zodat we op korte termijn bij elkaar kunnen komen om het een en ander af te spreken.

 
Beeros zei:
Met Tom Hendriks al per priv? berichten contact gehad afgelopen dagen. Zitten qua idee?n, zo lijkt het redelijk op 1 lijn. Nu we "al" met zijn 2e  is het wachten op een 3e persoon. Wij hopen beide nog steeds dat er iemand van dit forum interesse heeft zodat we op korte termijn bij elkaar kunnen komen om het een en ander af te spreken.

Goed bezig Maarten...👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan