Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mee eens. Heb ook eens zo'n accessoire houder gekocht. Maar niet lang gebruikt om idem reden. Werkt trouwens best voor normaal barbecue. Maar low&slow wordt temperatuur regeling een grotere uitdaging.Hans zei:Je komt altijd wel ruimte te kort als je aan het grillen bent, dat heb je handig opgelost.
Zelf ben ik niet zo gelukkig met de ophang clips tussen het deksel want (bij mij tenminste) zorgt dat vooral als ik aan het roken ben voor nogal wat rook tussen de rand door.
Ik heb ook de indruk dat het afstellen met het uitlaat rooster niet meer zo exact werkt als zonder de clips er tussen.
Maar dat kan natuurlijk ook aan de ouderdom van m'n keteltje liggen :-?
Mogelijk trekt hij dan op meer plaatsen valse lucht.
Inderdaad iets om in de gaten te houden. Is vilt gebruiken dan geen optie?henri.wolbrink zei:Mee eens. Heb ook eens zo'n accessoire houder gekocht. Maar niet lang gebruikt om idem reden. Werkt trouwens best voor normaal barbecue. Maar low&slow wordt temperatuur regeling een grotere uitdaging.Hans zei:Je komt altijd wel ruimte te kort als je aan het grillen bent, dat heb je handig opgelost.
Zelf ben ik niet zo gelukkig met de ophang clips tussen het deksel want (bij mij tenminste) zorgt dat vooral als ik aan het roken ben voor nogal wat rook tussen de rand door.
Ik heb ook de indruk dat het afstellen met het uitlaat rooster niet meer zo exact werkt als zonder de clips er tussen.
Enviado desde mi SM-N9005 mediante Tapatalk
dcbbeets zei:Inderdaad iets om in de gaten te houden. Is vilt gebruiken dan geen optie?henri.wolbrink zei:Mee eens. Heb ook eens zo'n accessoire houder gekocht. Maar niet lang gebruikt om idem reden. Werkt trouwens best voor normaal barbecue. Maar low&slow wordt temperatuur regeling een grotere uitdaging.Hans zei:Je komt altijd wel ruimte te kort als je aan het grillen bent, dat heb je handig opgelost.
Enviado desde mi SM-N9005 mediante Tapatalk
mvg Davy