BasBQ
Beef en Steak

BBQ-street, wat vinden we er van?

Vind het op zich wel leuk om te kijken. Ralph en Jord het leukst als presentator en vaak ook met de leukere gerechten. De anderen toch echt minder.
 
Ook maar een keer kijken dan. Nooit gezien.
 
Ik heb tot nu toe alle afleveringen gezien (seizoen 1, winter, seizoen 2).

Heb er wel een wisselende mening over. Sommige aflevering zijn echte “beginners”afleveringen en af en toe wordt er ook behoorlijk culinair gekookt. Ik gebruik het zelf vooral als inspiratie om weer eens iets anders op de bbq te maken.

En die Harm Jan, hij kan misschien erg goed koken, maar het is geen presentator... En de “rough chop” en “here we go” van Jord gaan op een gegeven moment ook wel irriteren 😋
Iedere kok heeft zo z'n stopwoorden, na in genoeg keukens gewerkt te hebben raak je eraan gewemd😅 maar we kijken het vanwege 1 ding, het eten. Gewoon je culinaire oren aanzetten en de rest van lariekoek uitzetten😂.

Wat pas echt vervelend is het stopwoord van HHB, maar dat is geen BBQ.... Was het maar HHBBQ
 
Met Pitmaster X heb ik ook niks, heb het idee dat hij een rol speelt om maar zo overdreven mogelijk amaaaazing Ameerikjaaans "Oh My GOD LOOOK AT THAT BEEEEF IT'S JUST SÓÓÓ AMAZINGLY JUICY, SEE THE AMAZING JUICES JUST POURING OUT OF THAT AMAZING BEEF" over te komen.
Denk dat het rol spelen wel meevalt. Als je die aflevering hebt van Pitmaster X met Nick, blijft het slappe geouwehoer en gek doen gelijk aan zijn normale afleveringen. Afgezien van het feit dat hij dan even in het Nederlands praat 😜

Blijf het mooi vinden om te zien hoe enthousiast de presentators worden van hun creaties. Ik snap dat wel ☺️
 
Terug
Bovenaan Onderaan