BasBQ
Beef en Steak

BBQ-street, wat vinden we er van?

 

Sandeman

Kooltjesharker
Berichten
144
Op zich niet onaardig.

Heb (volgens mij) hier wel eens gepost dat ik Ralph de Kok niet geweldig vond. Geen idee waarom (misschien oude filmpjes zitten kijken?) maar tegenwoordig wel helemaal fan van..

Met de anderen heb ik niet zoveel, Roel (pitmasterX) vind ik net té overdreven. De belg is lastig te verstaan en ik haak af als volwassenen praten over "groentjes" en "kruidjes". En de andere Harm-Jan(?) moet volgens mij vooral zichzelf overtuigen met zijn "mwaaahh machtig mooi" "ruikt echt geweheldig". De barbeque moet tussen de 150 en 170 graden zijn, om vervolgens in het volgende shot te zien dat de bbq op 200+ staat..
 
Ten eerste vind ik het super dat er überhaupt een bbq-tv-programma is! Wel zie ik het echt als een tv-programma voor de startende bbqer.
Wou dat dit programma een jaartje of 10-20 op tv was geweest, dan had ik vast en zeker vaker gekeken.
Daarnaast is het een groot reclameblok van Napoleon bbq’s.

Aan de andere kant vind ik het stiekem ook wel leuk hoor, ben ook fan geworden van Ralph de Kok .

Zelf stream ik liever YouTube filmpjes van “onze [mention]noskos [/mention] en [mention]Mr_Nas [/mention] “.

Ik hoop dat dit programma wordt voortgezet maar dan hopelijk iets meer toegespitst op de wat meer ervaren bbqer


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Dat is gewoon Vlaams, “ groentjes en kruidjes”. En verder heb ik er 1x naar gekeken, en besloten dat het niet voor mij is.
 
Ik vind Ralph de Kok het meest aansprekend. Mooie gerechten, humor, down to earth. Eerder keek ik graag naar PitmasterX, maar tegenwoordig vind ik hem echt een karikatuur van zichzelf geworden. Hele vreemde overdreven recepten en dito gedrag. Noskos is heel informatief, maar brengt voor mij niet het kijkgenot van Ralph
 
Ik kijk vaak de video's van Noskos, geen poespas en gewoon goede uitleg. De video's van Ralph kijk ik omdat hij vaak ook groentes of andere gerechten maakt. Daarnaast kijk ik filmpjes van Pittboys.com. iets guuuud. Die gooien gewoon een krokodil op de bbq
 
Ik vind het wel lekker wegkijken. Nee het is niet geweldig maar ik vind het sowieso goed dat er überhaupt een barbecue programma op tv is en je komt zo af en toe toch weer wat nieuwe gerechten tegen.
De kwaliteit van het programma hangt wel heel erg af van wie het presenteert.
 
Ik vind het wel een geinig programma. Geen hoogstaande kwaliteit en inderdaad een groot Napoleon blok, maar vind het wel lekker weg kijken. Kan me indenken dat de ruim ervaren barbecueër het minder vind. Ik als beginner vind het nog wel geinig. Moet wel zeggen dat ik meer leer met lezen op dit forum dan het kijken van dat programma
 
Ik heb tot nu toe alle afleveringen gezien (seizoen 1, winter, seizoen 2).

Heb er wel een wisselende mening over. Sommige aflevering zijn echte “beginners”afleveringen en af en toe wordt er ook behoorlijk culinair gekookt. Ik gebruik het zelf vooral als inspiratie om weer eens iets anders op de bbq te maken.

En die Harm Jan, hij kan misschien erg goed koken, maar het is geen presentator... En de “rough chop” en “here we go” van Jord gaan op een gegeven moment ook wel irriteren 😋
 
Eens met veel van de meningen hierboven.
Noskos Bbq kijk ik wel altijd. De programma’s op tv: wat mij betreft laat maar. Het boek is beter.
Wel vaste prik elke zondag rond 17:00: Eten met Nick. Helaas: geen BBQ maar wel heel leuk gedaan. Aanrader.
 
Voedsel voor je zieltje!
 
Gezien maar viel toch bijna in slaap. Weet niet waardoor dat komt. Denk omdat ik YouTube gewend ben met minder "gelul". Op de een of andere manier spreekt Noskos mij altijd het meest aan, Nasq kijk ik ook graag. Pitmaster X ben ik klaar mee, te veel show en je leert er vrij weinig van imo.

Denk dat het feit dat ik Noskos zijn recepten een voor een maak genoeg zegt :p
 
Tis inderdaad niet onaardig.
Met pitmasterX heb ik niet zoveel. Ook niet op you-tube
Harm-Jan staat er meer om een bbq show weg te geven.
Peter de Clerq maak gerechten voor een restaurant en is niet best te verstaan. Heeft niks met de Vlaamse tongval te maken. Meer met het binnensmonds praten.
Jord had dit in het 1e seizoen ook.
Was toen meer met het gerecht bezig dan met de uitleg. Gaat nu wat beter.
Van Ralph steek ikzelf het meeste op, ook op YouTube kijk ik zijn filmpjes.
Maar voor de duidelijkste uitleg moet je inderdaad bij noskos en NasQ zijn, maar dat is dan weer geen BbqStreet.
 
Peter de Clerq maak gerechten voor een restaurant en is niet best te verstaan. Heeft niks met de Vlaamse tongval te maken. Meer met het binnensmonds praten.

Zelfs als Vlaming vind ik hem moeilijk verstaanbaar.
 
Met Pitmaster X heb ik ook niks, heb het idee dat hij een rol speelt om maar zo overdreven mogelijk amaaaazing Ameerikjaaans "Oh My GOD LOOOK AT THAT BEEEEF IT'S JUST SÓÓÓ AMAZINGLY JUICY, SEE THE AMAZING JUICES JUST POURING OUT OF THAT AMAZING BEEF" over te komen.
 
Met Pitmaster X heb ik ook niks, heb het idee dat hij een rol speelt om maar zo overdreven mogelijk amaaaazing Ameerikjaaans "Oh My GOD LOOOK AT THAT BEEEEF IT'S JUST SÓÓÓ AMAZINGLY JUICY, SEE THE AMAZING JUICES JUST POURING OUT OF THAT AMAZING BEEF" over te komen.
Echt Amerikaans zou het worden wanneer BEEF zou vervangen worden door PROTEIN
 
Terug
Bovenaan Onderaan