Vandaag kwamen zus en zwager eten. Vakantieverhalen uitwisselen en lekker snacken van de BBQ. Ik had de schone taak een paar happen te maken voor het gezelschap.
Inspiratie op forum en bloggers opgedaan en gekozen voor tortilla dip als starter. USA style zoals we die afgelopen weken in Florida hebben gehad. Wat dit lekker maakt is de bonenmix en eigen Guacamole dip.
Na de start een paar garnalen in marinade. Daarna hadden we gevulde balletjes met cheddar en een paar met pepertje erin. Jalapeno doet het altijd goed.
Toen leuk gerechtje van Fire en Food TV, varkenshaas reepje met bacon en daarin bosuitje en jalapeno reepje. Geeft een leuke kick aan het snackje. Daarbij had ik een kippendij in bacon met BBQ saus, gezien op blog van BBQ Junkie.
Heerlijke snacks die we verspreid over de avond hebben gegeten.
Nog zelf ijs gemaakt, vanille met bastogne koeken.
Erbij een paar biertjes en slokje wijn.
Heerlijke avond en top gegeten. Hier de foto,s:
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Inspiratie op forum en bloggers opgedaan en gekozen voor tortilla dip als starter. USA style zoals we die afgelopen weken in Florida hebben gehad. Wat dit lekker maakt is de bonenmix en eigen Guacamole dip.
Na de start een paar garnalen in marinade. Daarna hadden we gevulde balletjes met cheddar en een paar met pepertje erin. Jalapeno doet het altijd goed.
Toen leuk gerechtje van Fire en Food TV, varkenshaas reepje met bacon en daarin bosuitje en jalapeno reepje. Geeft een leuke kick aan het snackje. Daarbij had ik een kippendij in bacon met BBQ saus, gezien op blog van BBQ Junkie.
Heerlijke snacks die we verspreid over de avond hebben gegeten.
Nog zelf ijs gemaakt, vanille met bastogne koeken.
Erbij een paar biertjes en slokje wijn.
Heerlijke avond en top gegeten. Hier de foto,s:

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk