BasBQ
Beef en Steak

BBQ Sauce van Budweiser

 
 

ilhomme

Sprokkelaar
Berichten
38
Beste forum genoten,

In het buitenland kocht ik een BBQ saus van Budweiser. Verschillende types met een goede smaak. Nu is mijn vraag of iemand deze saus in Nederland ooit in de winkel gezien heeft?
eb11c80a60fbfd85024a4d8164990ac7.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Het receptenonderdeel is er uitsluitend voor recepten, staat toch duidelijk in de regels die in elk recepten onderdeel bovenaan als sticky onderwerp te vinden is.
Ik verplaats deze naar de rookkamer.

Ik ken ze overigens niet maar zou er zo 1 meenemen uit de winkel als ik ze tegenkwam.
In tegenstelling tot veel critici en zogenaamde bierkenners vind ik Bud onwijs lekker bier.;)
 
Laatst bewerkt:
In tegenstelling tot veel critici en zogenaamde bierkenners vind ik Bud onwijs lekker bier.;)
Klopt, maar dan wel de tjechische bud. 😋🍺
 
Klopt, maar dan wel de tjechische bud. 😋🍺
Dat bedoel ik dus.
Ik vind de US Bud heel lekker.
De tjechische budweiser heb ik nog nooit gedronken volgens mij (In de EU wordt de USA budweiser als Bud verkocht, en mag alleen de tsjechische budweiser in de EU onder de naam Budweiser worden verkocht, in de USA is dat weer zo goed als omgekeerd)
Als je in de supermarkt in NL een flesje Bud koopt is het volgens USA recept, koop je in plaats daarvan in NL een flesje budweiser, dan heb je de tsjech te pakken.
 
Laatst bewerkt:
De budweiser budvar smaakt veel beter dan de amerikaanse. Sowieso zijn de meeste Tsjechisch pils stukken beter dan wat we hier in Nederland hebben. Bud zelf vind ik niet zo interessant om eerlijk te zijn, grappig genoeg kan ik bud light dan wel weer enorm waarderen. ja het is als seks in een kano, maar dat is waarom ik hem lekker vind. Een echte dorstlesser, verder weinig smaak ;)
 
De tjechische budweiser heb ik nog nooit gedronken volgens mij (In de EU wordt de USA budweiser als Bud verkocht, en mag alleen de tsjechische budweiser in de EU onder de naam Budweiser worden verkocht, in de USA is dat weer zo goed als omgekeerd)
Als je in de supermarkt in NL een flesje Bud koopt is het volgens USA recept, koop je in plaats daarvan in NL een flesje budweiser, dan heb je de tsjech te pakken.
Dat is zo. Er is wat onbegrip in de benamingen.
Als ne in de gelegenheid bent om naar een duitse supermarkt te gaan...die verkopen de budvar en vaak nog meer pilsen uit Tsjechië 😋
 
We dwalen af, graag weer ontopic, de sauzen van Anheuser Busch (Budweiser US) waar TS naar vraagt heb ik nog nooit gezien hier in NL.
Iemand anders misschien wel?
 
Terug
Bovenaan Onderaan