BasBQ
Beef en Steak

BBQ rooster verkleurd..?

 
 

J'elle

Pitmaster
Berichten
532
Hoi mede BBQ liefhebbers.

Ik heb eigenlijk even een vraagje over mijn rooster.
Ik was mijn rooster vandaag aan het schoonmaken en zag toen koperkleurige verkleuringen op mijn rooster die ik eerder nog niet heb gezien.. (zie foto's).
Kan het kloppen dat mijn rooster verchroomd is en dat dit een teken is dat de chroomlaag los komt?
Alvast hartelijk dank!

J'elle.
1657822383013.jpeg

1657822402750.jpeg

1657822424308.jpeg
 
Het heeft er alle schijn van
Vraag ben jij met een agressief middel bezig geweest
 
Het heeft er alle schijn van
Vraag ben jij met een agressief middel bezig geweest

Nee ik heb alleen soda gebruikt en een normale afwasborstel.. vorige keer heb ik wel een staalsponsje gebruikt omdat ik er toen nog vanuit ging dat het rvs was Misschien dat dat er geen goed aan heeft gedaan..

Binnenkort maar eens een echt rvs rooster aanschaffen denk ik..
 
Nee ik heb alleen soda gebruikt en een normale afwasborstel.. vorige keer heb ik wel een staalsponsje gebruikt omdat ik er toen nog vanuit ging dat het rvs was Misschien dat dat er geen goed aan heeft gedaan..

Binnenkort maar eens een echt rvs rooster aanschaffen denk ik..
En je staalsponsjes in de vuilnisbak gooien 😀
 
Yep, dat gebeurd vaker bij Weber roosters.

Haha handig.. rvs rooster aanschaffen is de beste optie denk ik toch ? Want als ik nu een standaard rooster aanschaf en daar gebeurd het weer bij dan ben ik net zo duur uit als met gelijk een rvs rooster aanschaffen
 
Sinds ik die rvs roosters bij mijn bastard heb ben ik ook om. rvs of gietijzer 😎

Heb zelfs mijn vuurkorf volledig rvs 💪🏻
 
Ziet er wel naar uit, of het chroom is weet ik niet maar sinds dit bij mij ook gebeurde schaf ik alleen nog maar R.V.S. of gietijzeren roosters aan.

gietijzeren rooster wga 002.JPG
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reacties!
Eindconclusie zal geen verrassing zijn, maar ik ga straks maar even een rvs rooster bestellen
 
Terug
Bovenaan Onderaan