BasBQ
Beef en Steak

BBQ meubel weber 47cm (voorbereid op uitbreiding naar 57cm)

E

elbjorno

Gast
Hoi allemaal,

Ik ben begonnen met een project voor mijn weber 47cm, ik gebruikte eerst altijd een aparte tafel om het vlees op te zetten, dat was totaal niet handig. Dus ben ik gaan zoeken naar een goed meubel, met verschillende voorbeelden, ben ik begonnen met mijn eigen BBQ meubel.

Ik heb genoeg ruimte gehouden, zodat ik in de toekomst ook de 57cm weber erin kan hangen.

De afwerking aan de buitenzijde zal zijn met zweedse rabatdelen.

Hier alvast een aantal foto's van het begin, nieuwe foto's zullen spoedig volgen.

2gc07Y.jpg

Het blad is 160x75cm, onderstel is gemaakt met 50x75mm ribben.

Kx7TKl.jpg

Het blad is een oude deur geweest, dit is een goede stevig blad van 40mm dik multiplex, nu alles nog schuren :-S

UNnK7Y.jpg

Na 1x verafbeit te hebben gebruikt, blijkt eronder een zeer goed gegronde laag te zitten die er niet af te krijgen is met afbeit.. Dus dan maar schuren, schuren, schuren en schuren, dat gaat er toch niet zo eenvoudig af..

Als er iemand nog tips heeft voor de afwerking, dan hoor ik die uiteraard heel graag!

Dit is hoever ik nu ben, er zullen snel nieuwe foto's volgen!
 
Nice !
 
Inmiddels al wat verder geklust aan het project. Zie hieronder de nieuwe foto's.

Het blad en de legplanken dienen nog gebeitst te worden.

oLrQ9i.jpg


lRe1Uq.jpg


FZymaA.jpg


En aan de voorzijde komen nog 2 deurtjes van zwarte zweeds rabat.
 
Mooi hoor, gaat een top tafeltje worden!
 
Ceriel zei:
Mooie werkplek, laat die zomer maar komen!  :D

Sowieso! Maar ik heb een mooie veranda, dus zodra ie af is, dan kan ik heel het jaar door knallen :D
 
Netjes hoor, ziet er mooi uit!
 
Mooi project!
 
Ziet er gaaf uit!!
 
Ziet er goed uit! Hoe heb je de ketel vastgezet? Kun je daar een foto van maken?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan