BasBQ
Beef en Steak

bbq klusje vandaag

Top Leo!
Dat lijkt mij nou ook echt geweldig om te doen!
En straks al die mensen zien smikkelen! Top hoor!
 
Lin zei:
Top Leo!
Dat lijkt mij nou ook echt geweldig om te doen!
En straks al die mensen zien smikkelen! Top hoor!

was ook geweldig om te doen, alleen helemaal op gisteravond  ;)
 
Mooie opstelling en prima eten Leo !
 
Kan me wel voorstellen dat je op was! Hihi.
Maar wel goede reacties gehad?
Kan bijna niet anders!
 
ja, niks anders als positieve geluiden, was een tapas bbq, met allemaal hapjes. De mensen waren vol lof.
Denk dat ik er wel een aantal nieuwe klanten aan over hou
 
Echt leuk Leo! Succes met je winkeltje verder!
 
Leo, je bent een BAAS!
Ik probeerde net even je site te bekijken en ik kreeg een homepage van een of andere domein host via: http://www.leosbbq.nl/
Ik zag dat dat hierboven ook al iemand was opgevallen, dus wellicht is er iets mis met je site?

 
El Fumarole zei:
Leo, je bent een BAAS!
Ik probeerde net even je site te bekijken en ik kreeg een homepage van een of andere domein host via: http://www.leosbbq.nl/
Ik zag dat dat hierboven ook al iemand was opgevallen, dus wellicht is er iets mis met je site?

Ik zal het eerlijk verklappen, de site is nog niet in de lucht, wacht daar denk ik ook even mee.
Doe dit naast mijn gewone werk, en ik heb tot aan mijn zomer vakantie al geen weekend meer over.
Moet dus al nee gaan verkopen
 
Leo zei:
Ik zal het eerlijk verklappen, de site is nog niet in de lucht, wacht daar denk ik ook even mee.
Dat je nog even wacht kan ik me dan wel voorstellen.. Maar misschien is het een idee om in elk geval even een pagina te plaatsen dat hier nog invulling aan gegeven wordt oid? Ik zat ook even te twijfelen of ik goed zat, en aangezien hij al wel op je banner staat kan het handig zijn om alvast wat duidelijkheid te geven? Desnoods plaats je enkel wat foto's van wat sessies of wat je hier hebt getoond?
 
mooi klussie Leo als je eten uit deelt heb je altijd vrienden
 
Goed bezig met je bbq business. En dan die maple fatties, zien er heel erg goed uit :)
 
150degrees zei:
Goed bezig met je bbq business. En dan die maple fatties, zien er heel erg goed uit :)

die zijn ook niet aan te slepen, de mensen vinden dat lekker en willen meer, maar er komt daarna nog zoveel lekkers  :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan