BasBQ
Beef en Steak

BBQ in Malaysie

Cool!!
 
Nice!
Maar eh.....geen satehs in Maleisi??!  ;)
 
altijd leuk een bbq in een ander land mee te maken
 
Ziet er mooi uit zo :)
 
Dat is nog eens een locatie  B-)
 
Chef Martin zei:
Lekker hoor. Multi Culti BBQ.
Hangt er nu een kat aan het spit? Of zie ik dat verkeerd?
Nee hoor dit is lam ;)
DanBras zei:
Nice!
Maar eh.....geen satehs in Maleisi??!  ;)
Jazeker, die zijn op elke hoek van de straat te krijgen. Wat me wel opviel is dat ze in tegenstelling met wat wij doen het vuur zo hoog mogelijk proberen te houden.

Ook in KL stingray gegeten van de bbq, verrassend lekker !
 
altijd geweldig om te zien dat ze in die streken heel anders omgaan met dingen dan hier op de noord zee
blijf alleen altijd een beetje huiverig met voedsel in die landen en dan op die manier klaargemaakt.. maar volgens goed gebruik alles well done dan gaat het goed
lekker hoor
 
alvon zei:
altijd geweldig om te zien dat ze in die streken heel anders omgaan met dingen dan hier op de noord zee
blijf alleen altijd een beetje huiverig met voedsel in die landen en dan op die manier klaargemaakt.. maar volgens goed gebruik alles well done dan gaat het goed
lekker hoor

Voedsel is supervers, en vaak hebben we de vis zelf gevangen.
In de stad altijd kijken welk tentje het het drukst is, dan is het " veilig"  en vaak kun je zelf je eten uitzoeken.
 
vissen vanaf het platform.. dat hoor je niet vaak meer geweldig.
ben trouwens maar 1 keer niet zo lekker geweest van het eten aan boord en dat was notabene van een gebakken ei (denk ik)
een colega van me had in india ook zelf vis gevangen, gelijk in de vriezer en tegen de kok gezegt, dat is mijn eten deze week met wat rijst.. goed voor de slanke lijn zou ik maar zeggen
 
Leuke foto's van een lekker potje bikken :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan