BasBQ
Beef en Steak

BBQ Genootschap wintermeating/nieuwjaarsreceptie 22-01-2017

Ik ben er helaas niet bij.
 
Helaas moet ik mij ook afmelden. Veel plezier allemaal
 
Als het meezit komen wij ook even kijken en kennismaken. We hebben dan dat weekend een bbq wintermeeting (ja, van het andere forum) maar op zondag is dat opruimen en naar huis. Dus als het een beetje lukt om op tijd te kunnen vertrekken willen we zeker even komen kijken. Lijkt ons leuk om eens wat gezichten bij namen te zien.


(Btw.. Jammer dat dit samen valt met het andere evenement. Nu moet je keuze's maken in plaats van dat je beiden kunt bezoeken.. :()
 
eigenhymer zei:
Als het meezit komen wij ook even kijken en kennismaken. We hebben dan dat weekend een bbq wintermeeting (ja, van het andere forum) maar op zondag is dat opruimen en naar huis. Dus als het een beetje lukt om op tijd te kunnen vertrekken willen we zeker even komen kijken. Lijkt ons leuk om eens wat gezichten bij namen te zien.


(Btw.. Jammer dat dit samen valt met het andere evenement. Nu moet je keuze's maken in plaats van dat je beiden kunt bezoeken.. :()

Klopt helemaal, wel leuk als het jullie lukt om nog ff te komen!
 
Rond deze periode heel veel verplichtingen; gaat helaas niet lukken....
 
richard0501 zei:
is er zondag ook een frituur op het veld? :-/ :-/

Als jij hem meeneemt wel :D
 
richard0501 zei:
ik kan wat snacks meenemen... lekker awardwinning triple B's maar frituur meenemen wordt hem niet

Ik neem mijn Square-Fyre trailer mee, misschien een pan of DO op zetten?
Weet alleen niet of we vet tot 180 graden gaan krijgen.
Maar als je het meeneemt kunnen we het wel proberen!
 
Ik ben toch aanwezig  :D :D :D
 
Helaas kan ik morgen niet komen naar de meeting.
Ik had alles al geregeld, qua oppas en heb net de ingredienten gehaald voor mijn kippenvleugels.
Kom ik er dus achter dat ik morgen geen auto heb omdat mijn vriendin moet werken....
Klote en flink balen... Maar heb geen vervoer..
Jullie fijne meeting...
 
richard0501 zei:
ik neem wel wat texasworsten mee...

Die doen het goed op de Square-Fyre dat hebben we op de BBQ Genoodschap Cook-Off gemerkt :D
 
Tom Hendriks zei:
Helaas kan ik morgen niet komen naar de meeting.
Ik had alles al geregeld, qua oppas en heb net de ingredienten gehaald voor mijn kippenvleugels.
Kom ik er dus achter dat ik morgen geen auto heb omdat mijn vriendin moet werken....
Klote en flink balen... Maar heb geen vervoer..
Jullie fijne meeting...

Jammer Tom maar het is niet anders.
Dan moet ik maar alleen de goede naam van het Beter Wordt Het Niet BBQ-Team hoog houden :p
 
Nogmaals balen tom :(..
 
Terug
Bovenaan Onderaan