BasBQ
Beef en Steak

BBQ Genootschap Voorjaarsmeating - zondag 21 april 2013

@kurre, de laatste meating was rond een uur of 7 afgelopen, dus ik weet niet of je echt een hotel nodig hebt.

@iedereen die zich afvraagt of je een BBQ mee moet nemen. Een hoop mensen zullen barbecues bij zich hebben, daar mag je, als je het vriendelijk vraagt, meestal wel even wat opleggen. Er zal een hoop worden gegrillt dus dan zijn ze maar kort in gebruikt en de rest van de tijd staan ze werkeloos.
 
Thanks, maar ik bedoelde van zaterdag op zondag, kwestie van op tijd daar te zijn ;)
 
@ Kurre,


Kurre zei:
Ik zal er zijn, samen met vrouwlief en Mr. T (niet noodzakelijk in die volgorde ;) ). Twee uurtjes rijden valt best mee...

Iemand tips om te overnachten in de buurt van zaterdag op zondag ?
Dominique zei:
Mr_Nas zei:
V d valk zit al vol dat weekend.. Volgens de site :(
Gewoon even bellen, ik geloof die site's nooit.
En anders zit er langs de snelweg vanuit Rotterdam richting Delft, ook nog een Campanille hotel. En tegenover de Ikea in Delft zit ook een hotel, ook direct aan de snelweg. Een Westcord.
 
Bedankt voor de tips Dominique !
 
Klinkt interessant en is voor mij op fietsafstand (niet dat ik als Bourgondi?r veel fiets ;-)  ).
Ben een beetje afhankelijk van het werkrooster voor dat weekend van mijn vrouw, maar er vanuit gaande dat dit goed zit kom ik dan ook.
 
DanBras zei:
Klinkt interessant en is voor mij op fietsafstand (niet dat ik als Bourgondi?r veel fiets ;-)  ).
Ben een beetje afhankelijk van het werkrooster voor dat weekend van mijn vrouw, maar er vanuit gaande dat dit goed zit kom ik dan ook.

lijkt me helemaal gezellig,
welkom
 
onder voorbehoud ben ik en het vrouwke er ook weer bij! waarom geen 2daagse? :(
 
Ik meld mij + mijn duifje aan onder voorbehoud.  :-\
Ik heb wel werkzaamheden dat weekend, echter is er op detailniveau nog niet bekend wanneer, en op welke tijden dat is.

Dus we blijven duimen, en wachten.
animaatjes-denken-94684.gif


Mac

 
Zoals belooft heb ik het even in de groep gegooid!

Mevr. Nosmo en ik komen ook, maar met zonder kidz deze keer!

Op naar Nutville, South Holland!  8)
 
Big-T zei:
onder voorbehoud ben ik en het vrouwke er ook weer bij! waarom geen 2daagse? :(

Tweedaagse evenementen zijn niet zo makkelijk te organiseren. Het is behalve het vinden van een goede locatie ook een financieel risico. Maar binnenkort hopen wij iets te kunnen vertellen over een tweedaags evenement.
 
Mac zei:
Ik meld mij + mijn duifje aan onder voorbehoud.  :-\
Ik heb wel werkzaamheden dat weekend, echter is er op detailniveau nog niet bekend wanneer, en op welke tijden dat is.
Dus we blijven duimen, en wachten.
animaatjes-denken-94684.gif

Mac
Mac, pasen en pinksteren mag je ook al werken, ik zou gewoon een dagje vrij vragen. Anders saboteer ik wel een WBI  ;)
 
Mac, pasen en pinksteren mag je ook al werken, ik zou gewoon een dagje vrij vragen. Anders saboteer ik wel een WBI 

Dat wordt dan een WBI saboteren Nanda, want toevallig met pinksteren, ben ik als het goed is op motorvakantie.
Ach we zien het wel, het is nog niet zo ver. (er is nog hoop  ;) )

Mac
 
21-04-13: staat genoteerd. Wellicht dat ook de overige leden van de koninklijke familie zich laten overtuigen om naar NDorp te reizen..
 
noskos zei:
Mooi Kees, dan kunnen we meteen de toegankelijkheid testen voor zo'n grote smoker ;) We moeten hem handmatig om het gebouw heen rijden. Maar dat zal wel lukken toch?!?

geen enkel probleem Dennis....is met 1 man zelfs prima te verplaatsen :)  maar een paar handen erbij maken licht werk ;)
 
Even een vrolijke mededeling van huishoudelijke aard... Gerard is wederom zo vriendelijk om namens de ProBBQshop de meating te sponsoren. Dit houdt dus in dat het een gratis evenement is! Dank je wel Gerard!!
 
Gerard, je bent een held.
dank voor de sponsoring
 
Hiep hiep voor Gerard!
 
ik zit er aan te denken om een heel speenvarken(tje) mee te brengen voor op de grote :)

maar dan moet er wel iemand helpen snijden die al eens eerder een varkentje gesneden/gewassen heeft ;)

deskundigen ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan