BasBQ
Beef en Steak

BBQ fanaat uit Zuid-Limburg

Rochus

Tondelzoeker
Berichten
18
Hallo,

Mijn naam is Roy, ik woon in het mooie zuid-limburg en al een paar jaar verslaafd (aangestoken door een collega) aan bbq-en. In het bezit van een Smokey-Joe en een Master Touch GBS. En in de nabije toekomst wordt er rook equipement toegevoegd (wat of welke hoop ik hier achter te komen). Volgens mijn vriendin stond de tuin al vol zat, dus ben ik nu een garage het bouwen om mijn spul in op te bergen  ;)

Mijn motto is: BBQ kan altijd. Ook in de winter stook ik de weber regelmatig op. Mijn ervaring zou ik als beginner omschrijven, zalm op de plank gerookt indirect, Chicken op het blik, spareribjes en hammetjes gerookt lukt ook nog wel. Wil nu graag naar het volgende niveau.

Hoop hier verdieping, goede recepten en leuke gesprekken met gelijkgestemden te vinden, waarbij gezamenlijke stooksessie niet worden uitgesloten.
 
Mooie statement kan ik me volledig bij aansluiten!

Welkom hier!
 
Welkom!
 
Welkom hier Roy!
 
He Mede-Limbo,

Welkom op het forum. Als je een UDS wilt bouwen, laat het dan even weten. Kun je stappenboor ed van mij gebruiken en tevens nog wat tips meenemen. De devetaal verfafbijt die ik gebruik heb (met volle tevredenheid) kun je ook gewoon hebben, scheelt problemen met de buren....... (afbranden coating/lak).

Ik hoor het wel!

Gr. Erwin uit Born
 
hoi Roy,
welkom bij dit edenootschap
 
Welkom
 
Welkom!
 
Terug
Bovenaan Onderaan