BasBQ
Beef en Steak

Bbq catering gevraagd

 
 

BS

Vuurmaker
Berichten
74
Hey vrienden van dit mooie forum! Ik heb een vraagje. Wij hadden vandaag een vergadering met onze afdeling van het werk en toen werd het plan geopperd om een bbq te houden met de vrouwen erbij zodat zij elkaar ook eens beter konden leren kennen. Toen zei ik meteen: "wacht ff, bedoelen we bbq als in de zin van een kipfilet kapot cremeren of gaan we volgens de offici?le term lekker vlees (en bijgerecht) eten.

Aangezien wij met het werk regelematig in de states komen wilde we niet afhankelijk zijn van de cateraar van het bedrijf (overheid/defensie), maar de echte bbq proeven (eenmaal dit geproeft voldoet een normale cremeer sessie gewoon niet meer).

Nu moet ik eerlijk erkennen dat ik absoluut de tijd niet heb (en ook nog niet de know how & spullen) om dit te bewerkstellen. Vroeg ik mij af of er een BBQ team/ cateraar is die bereid is om een 'real American BBQ' te verzorgen.

Verdere info: het zal waarschijnlijk op een vrijdag in september zijn. Tijd zal rond 17:00 zijn. Ik ben mij er van bewust dat als er low en slow gerechten zijn dat jullie eerder op locatie moeten zijn. Dit is prima te regelen. Ik ben mij er ook van bewust dat "een vrijdag in september" niet echt een vaste datum is maar aangezien het de grootste moeite kost om de meeste collega's bij elkaar te sprokkelen(luchtmacht en zijn altijd op pad) moeten we ergens mee beginnen.

MOCHT IEMAND WAT WETEN: PM me even.
 
Ik heb je een PM gestuurd :D
 
Dank voor alle reacties! Ik weet zeker dat wij er uit gaan komen (met diegene die gereageerd hebben via PM)!
 
Oei oei oei spannend :D :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan