BasBQ
Beef en Steak

BBQ Bruiloft (klein gezelschap)

 

Barbeknoeier

Tondelzoeker
Berichten
14
M'n vriendin en ik gaan aankomende September trouwen en willen tijdens de bruiloft graag een soort BBQ buffet zodat mensen de hele avond door wat kunnen pakken als ze daar zin in hebben. We hebben een kleine groep mensen (ongeveer 35 man) en wijken af van een standaard bruiloft. We trouwen aan het einde van middag, en maken ook geen onderscheid in dag/avond gasten.

De setting is een relaxt avondje met je vrienden/familie, maar dan met alle vrienden/familie tegelijk terwijl we ergens ook nog elkaar het 'Ja' woord gaan geven. Absoluut niet iedereen strak in het pak, alles super statisch en georganiseerd, maar gewoon lekker laid back. De locatie zelf biedt een 'BBQ-pakket' aan, maar toen ik daarvan het menu zag(speklapjes, worstjes, hamburgertje, je kent 't), sprongen me de tranen in de broek...Nu kan ik in principe genoeg cateraars vinden, echter gaan die wel uit van wat grotere gezelschappen. We zouden graag een hoofdgerecht hebben (evt meerdere keuzes), en daarna een buffet idee met hapjes (moinkballs etc)/konijnenvoer (erm, salades & groenten bedoel ik😬) zodat er de hele avond gegeten kan worden, mochten mensen willen.

In principe zou de BBQ kneiter niet de hele avond hoeven blijven staan, er kan ook een voorraad gemaakt worden en dat in warmhoud bakken o.i.d. neerzetten. Mijn zwager had een soort gelijke opzet, buffet beschikbaar en aan het einde van de middag stonden er mannen met baarden (Flaming Pig BBQ uit Zweden, die waren toevallig in NL dat weekend)met heul veul vlees, wat natuurlijk ook wel heel tof overkwam en bijdroeg aan de sfeer!

Nu is mijn vraag aan jullie, of er partijen zijn waarvan jullie zeggen, neem daar eens contact mee op? Indien jullie andere ideeen (of ervaringen) hebben over hoe ik dit het beste kan aanpakken, hoor ik dat ook heel erg graag!
 
Je trouwt maar een keer;
Dit is de aller-aller beste.

@Sander72

Op de Facebook pagina krijg je misschien een betere indruk van ze:
 
Hey beste toekomstige bruidegom...

Ik weet niet in welke regio je woont.
Wellicht is https://warungledeng.nl/buffetten/ een optie.

Andere tip, verzamel wat forum leden. Zorg voor wat Q's en hoppa, hobbelen met die geit.

Maak er alvast een geweldige dag van
 
Mooi vooruitzicht, gefeliciteerd

je heb al opties gehad, succes
 
Terug
Bovenaan Onderaan