BasBQ
Beef en Steak

BBQ baas van de makro

Ik had het al gehoord van de slager inderdaad, thanx voor het delen!
 
Voor de gein gewoon ingeschreven...
 
Ik heb mezelf inschreven voor Best....

Het is maar net wat je laagdrempelig noemt:

Eens kijken: makro pas houders only: dus ik gok dat 90% chef-kok zal zijn. En dan ben ik een programmeur die van koken houdt (en nog maar 1,5 jaar bbq't) ... Ehm blackboxing? tegen waarschijnlijk allemaal ervaren chefs... Als ik uitgenodigd wordt hoop ik op steun van het forum (niet deelnemende leden) over hoe dat ik (of andere) zich hierop voor kunnen bereiden...
 
roelduyss zei:
makro pas houders only: dus ik gok dat 90% chef-kok zal zijn.

Chef-kok gehalte zal wel meevallen, die zie je eerder bij Hanos of helemaal niet bestellen ze via Deli XL.
 
En daarbij komt dat de meeste chefs in het weekend werken :D
Van alle mensen met een pasje in slechts een klein percentage met een horeca pas. En van alle bezoekers zijn er ook nog eens veel die een pas lenen van iemand, dus och ;)
 
o_O


Ik werd vandaag gebeld .. ik ben uitgenodigd voor de locatie Duiven :eek:


Maar nu.. Howto voorbereiden hierop ..
Ik ga het weekend al bij een maatje bbq'en op zijn EI .. heb ik dat iig al een keer gedaan..
Maar nog andere tip's tricks of voorbereiding tips?

 
Ik was vrijdagmiddag gebeld en ben niet geselecteerd om mee te doen aan de mystery-box, maar wel om plaats te nemen in de jury :)
 
LuNa zei:
o_O


Ik werd vandaag gebeld .. ik ben uitgenodigd voor de locatie Duiven :eek:


Maar nu.. Howto voorbereiden hierop ..
Ik ga het weekend al bij een maatje bbq'en op zijn EI .. heb ik dat iig al een keer gedaan..
Maar nog andere tip's tricks of voorbereiding tips?

Mysterybox he geen voorbereiding. Gewoon kijken wat er gebeurt en lekker doen.
 
Nog mensen van hieruit voor de lokatie Hengelo?
 
Nope, vrouw is aan het werk, dus ik heb papa-dag :D
 
roelduyss zei:
Ik heb mezelf inschreven voor Best....

Het is maar net wat je laagdrempelig noemt:

Eens kijken: makro pas houders only: dus ik gok dat 90% chef-kok zal zijn. En dan ben ik een programmeur die van koken houdt (en nog maar 1,5 jaar bbq't) ... Ehm blackboxing? tegen waarschijnlijk allemaal ervaren chefs... Als ik uitgenodigd wordt hoop ik op steun van het forum (niet deelnemende leden) over hoe dat ik (of andere) zich hierop voor kunnen bereiden...

Vandaag te horen gekregen dat ze goed gekeken heb op de personen die geselecteerd waren om te zorgen dat er geen profs bij zitten.. dus dat is positief! :D
 
Jazeker, frankten weet ik zeker. Denk nog wel een aantal.
Nogmaals het is lekker laagdrempelig en Hengelo zoekt nog een inschrijving 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan