BasBQ
Beef en Steak

BBQ als oven

 

Woody80

Vuurmaker
Berichten
58
Ik BBQ door het jaar heen te standaard om het te posten, maar dit is toch wel leuk om als idee te delen. De BBQ als oven op de camping. Steevast gaat namelijk de WGA mee op vakantie.

Toch probeer ik met dit apparaat op vakantie meer nieuwe dingen dan op zn grote broer. Deze keer cake maken met de jongste campinggasten. Beetje versiersels erbij en iedereen is in z'n nopjes! Kiss methode werkt nog steeds!

43bef226f252bf0d5b500d491e16030d.jpg


7ec957e36c5008a81b18f2cadfc426f3.jpg


 
Leuk gedaan  :)
 
Die zien er goed uit! Zou dat ook met brood lukken?
 
Geen idee eigenlijk. Overmorgen bananencake. Vandaag nog havermoutkoekjes. Die laatste ging best goed. Zolang de temperatuur maar constant blijft Kun je mijn inziens ook een brood klaar maken. Zet m bij deze op mn lijstje
 
FireNQ zei:
Die zien er goed uit! Zou dat ook met brood lukken?

Als je in staat bent om gedurende zo'n ? uur je WGA een beetje constant op ? 180 a 200 gr.C te houden moet het gaan toch.
Ik bak ook broodjes en taarten op m'n Webertje 47 dus waarom niet op een WGA (weer een uitdaging erbij  :D)
 
Zo maak je wel vrienden op de camping ;) kijk maar uit straks dumpen alle ouders hun kind bij je....."zo gaan jullie maar lekker bakken, hebben wij ook ff rust" =))
 
een echte alleskunner, een WGA.
 
Echt heel leuk. Dit moet ik onthouden voor een verjaardagsfeestje. Heel leuk om de kindjes te laten versieren en dan op de bbq te laten zetten.
Die WGA is echt super. Daar heb ik veeeeel te lang mee gewacht om aan te schaffen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan