BasBQ
Beef en Steak

BBQ accessoires bij Lidl

Sjuuls

Tondelzoeker
Berichten
11
Vandaag zag ik in het Lidl schap een aantal BBQ assecoires, dat trekt dan toch meteen mijn aandacht.

Uiteindelijk heb ik een RVS pan meegenomen die mooi past in de plate setter of in de rooster, een rib en kip rekje.
Voor de prijs hoef je het niet te laten, alles bij elkaar ongeveer twee tientjes.

lidl1.jpg
lidl2.jpg
 
@Sjuuls de pan is van ijzer en niet van RVS. Als je hem goed seasoned gaat hij je hele leven mee. Ik krijg zelf het beste resultaat met reuzel, kan je eventueel uitsmelten van de restje vet die je wegsnijdt. Pitmasters X gebruikt rundervet hiervoor. Bij velen is zonnebloemolie geliefd, maar tegenwoordig nogal prijzig;).
 
Ik kan nog wel een sparerib rekje gebruiken…
 
Mooie aanwinsten voor een prikkie. Hebben ze toevallig ook weer die barbecue aluminium folie? Die is prijs technisch ook altijd erg interessant.
 
Ja is zeker mooi spul voor een schappelijke prijs, nee barbecue aluminium folie nog niet gezien
 
Dat wordt boodschapjes doen!! Bedankt voor de tip!
 
(al even een oud topic, maar goed)

De bamboestokjes (29cm) zijn overigens ook een aanrader: een stuk dikker dan "gewone" sateprikkers en verbranden en wat makkelijker te hanteren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan