BasBQ
Beef en Steak

Basterd Rotisserie & Pizza

 
 

Kyrti

Stoker
Berichten
478
Mooi ding, handig dat je 2 opties in 1 krijgt. Zou deze ook op andere kamado's (Kamado Joe) passen? Vind het wel een interessante optie in ieder geval, zeker dat je m ook dicht kan doen.

Had ook naar Dojoe gekeken (weet dat het misschien niet nodig is, maar die pizza oven look is gaaf :p ) maar die kan dus niet dicht, wat het weer lastiger maakt om de Q uit te krijgen. Dan moet je dat gloeiend hete ding eruit halen en ergens wegleggen.
 
Ik heb geen ervaring met dit accessoire, maar ik vind het wel een erg duur ding voor wat je er voor hebt.
Zelf zou ik voor een goedkopere rotisserie gaan (Grill guru of LetzQ ofzo) en een pizzasteen heb ik al. Scheelt een hele berg geld waar je een boel lekkere stukjes vlees voor aan je nieuwe spit van kan kopen. ;)
Dat het deksel af en toe open moet met een pizzasessie maakt niet zo veel uit als je Q op 350 graden staat is mijn ervaring, hij is altijd in no-time weer terug op temperatuur.
 
maakt niet zo veel uit als je Q op 350 graden staat is mijn ervaring, hij is altijd in no-time weer terug op temperatuur.
En zie hier het grote voordeel van een keramische dome.
Bij een kettle is dit een ander verhaal.
 
En zie hier het grote voordeel van een keramische dome.
Bij een kettle is dit een ander verhaal.
Bij de Summit gaat het ook prima dus keramisch voegt op dat punt niet veel toe.


Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan