BasBQ
Beef en Steak

Basterd large uit laten gaan

Heb dus een bericht uitgedaan naar Bastard en ik krijg dus een nieuwe opgestuurd. Als alles meezit komt deze morgen binnen onder garantie.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
top, weer goede service van Bastard
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Die nieuwe VX topvent ziet er ook wel goed uit. Is die al los te verkrijgen en past die op het oude model?
 
Die nieuwe VX topvent ziet er ook wel goed uit. Is die al los te verkrijgen en past die op het oude model?
Deze is (nog) niet los verkrijgbaar. Maar ook hier, is op het forum te lezen, zit nog speling in.
 
Deze is (nog) niet los verkrijgbaar. Maar ook hier, is op het forum te lezen, zit nog speling in.
Ik gebruik de VX nu een maand of 2. Zoals eerder gezegd is het een kwestie van gaan gebruiken, zodat er een vettige laag ontstaat op de topvent, waardoor deze prima afsluit. En speling? Niet op het afsluitende gedeelte in ieder geval; deze wordt door een veer goed op z'n plek gehouden, waardoor het prima afsluit. Bovendien maak ik mij niet druk over kiertjes van honderdste millimeters hoor. Hiervan blijft je houtskool echt niet gloeien als je alles dicht hebt gezet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan