BasBQ
Beef en Steak

Bastard VX

Waarom is dat een meerwaarde? Volgens mij is het zeldzaam dat een vuurbox uit één stuk barst. En verder zitten er niet echt voordelen aan toch?
En als hij barst is hij ook geüpgrad , bestaat hij ook uit meerdere delen 😅.
 
Waarom is dat een meerwaarde? Volgens mij is het zeldzaam dat een vuurbox uit één stuk barst. En verder zitten er niet echt voordelen aan toch?
Ik vind het handiger om de delen eruit te halen ipv de zware en grotere box in een keer. Daarnaast is in theorie de zuurstof flow wat beter, die is namelijk over de hele hoogte van de vuurbox aanwezig ipv alleen daar waar de gaatjes zitten.

Maar goed..het zal voornamelijk marketingpraat zijn.
 
Ik vind het handiger om de delen eruit te halen ipv de zware en grotere box in een keer. Daarnaast is in theorie de zuurstof flow wat beter, die is namelijk over de hele hoogte van de vuurbox aanwezig ipv alleen daar waar de gaatjes zitten.

Maar goed..het zal voornamelijk marketingpraat zijn.

Ik ben het vooral eens met je laatste argument 😄
Het zou voor mij iig geen reden zijn om de VX te kopen, maar dat neemt niet weg dat het wel een mooie en (volgens mij) goede bbq is.
 
@janvh, een firebox kan wel degelijk barsten. Dan wordt hij natuurlijk gewoon vervangen, dat is bij een hele firebox wel een dingetje. Vaak moet hij meerdere keren verstuurd worden….
Bij een firebox uit segmenten is dat minder een ding zeg maar 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan