BasBQ
Beef en Steak

Bastard Large setup vragen

lijkt idd rooster te klein te zijn
- Bastard bied mij via de betreffende dealer aan het rooster om te ruilen voor een gietijzeren (indien deze op de platesetter past die ik nu heb) omdat ze (blijkbaar) niet de juiste maat op voorraad hebben. Wat zouden jullie doen?
- Navraag bij dealer leverde op dat de 'rvs grill verhoger' ook op gietijzeren grill past. Mijn gevoel zegt van niet. Kan iemand uitsluitsel geven?
- De platesetter staat op de buitenrand van de firering, terwijl bij AVR (zie zijn post) hij midden op de firering staat met zijn pootjes. Enig idee hoe ik ervoor zorgt dat dit gaat kloppen?

Lang verhaal kort, bastard gekocht bij dealer en wil hem graag compleet en met origineel passende onderdelen. Hoe weet ik zeker dat e.e.a. nu de juiste maat heeft.
Alvast bedankt voor de input!



 
Tommybear1979 zei:
lijkt idd rooster te klein te zijn
- Bastard bied mij via de betreffende dealer aan het rooster om te ruilen voor een gietijzeren (indien deze op de platesetter past die ik nu heb) omdat ze (blijkbaar) niet de juiste maat op voorraad hebben. Wat zouden jullie doen?
- Navraag bij dealer leverde op dat de 'rvs grill verhoger' ook op gietijzeren grill past. Mijn gevoel zegt van niet. Kan iemand uitsluitsel geven?
- De platesetter staat op de buitenrand van de firering, terwijl bij AVR (zie zijn post) hij midden op de firering staat met zijn pootjes. Enig idee hoe ik ervoor zorgt dat dit gaat kloppen?

Lang verhaal kort, bastard gekocht bij dealer en wil hem graag compleet en met origineel passende onderdelen. Hoe weet ik zeker dat e.e.a. nu de juiste maat heeft.
Alvast bedankt voor de input!

Ik zou je fire ring, platesetter en rooster meenemen naar de dealer en het daar laten zien. Kan die het gelijk omruilen voor de juiste artikelen. Mocht het probleem (enkel) in het rooster zitten, vind ik de deal voor een gietijzeren wel goed. Anders ga je die uiteindelijk toch een keer los kopen voor die mooie streepjes..
 
Wat ik mij herinner is dat er twee cast iron platesetters waren. Allebei maat L. De ??n was iig geschikt voor de BGE, misschien de verkeerde toegestuurd gekregen?
Bij mij ziet het er overigens net zo uit als bij Frankenmon.
 
Heb hier hetzelfde probleem. Rooster past net op de pootjes. Kukelt er ook nog wel eens af. Ben benieuwd wat bastard voor oplossing heeft.
5f418e9d02e79d91c8f2966090f089a6.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

 
Terug
Bovenaan Onderaan