BasBQ
Beef en Steak

bastard large ingebouwd

Urlikon

Tondelzoeker
Berichten
22
Weekendje aan het klussen geweest redelijk gelukt al zeg ik het zelf!

59436827_3043743598972846_2588690172140847104_n.jpg

 
Ziet er zeker mooi uit! Weekendje goed besteed, lijkt me.  :)
 
Hoe hoog is dat werkblad, en hoe hoog is de werkhoogte van het Egg? Lijkt me vrij hoog te zijn tov het werkblad.

verder is zon meubel eigenlijk onontbeerbaar bij een kamado
 
Heb je wel je bastard op voetjes oid staan? Anders wordt die steen zo heet dat hij kan knappen.
 
NielsM zei:
Hoe hoog is dat werkblad, en hoe hoog is de werkhoogte van het Egg? Lijkt me vrij hoog te zijn tov het werkblad.

verder is zon meubel eigenlijk onontbeerbaar bij een kamado

staat nu op hoogte 95 cm voor mij prima werkhoogte om overal bij te kunnen, werk graag iets hoger dan de standaard keukenwerkblad hoogte.
 
noskos zei:
Heb je wel je bastard op voetjes oid staan? Anders wordt die steen zo heet dat hij kan knappen.

nee alleen op deze natuursteen, bedoel je de steen kan klappen of de bastard? heb tussen de steen en de bastard nog wel hittebestendig vilt geplakt.

noskos goede tip over de margrietschijf op de site! gaan we proberen
 
Mooi gemaakt top


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
WoW, dat ziet er mooi uit.

Had ook wat ruimte dussen de Bastard en de natuursteen gedaan, de natuursteen zou kunnen klappen, ook denk ik dat er regenwater bij je vilt kan komen.
 
Mooi meubel
 
Vroagah op het Big Green Egg forum in de VS was een heel draadje met foto?s van stenen onder eieren die geknapt waren. Die nests zijn niet voor niets hoger dan de oude voetjes.
 
Frits zei:
WoW, dat ziet er mooi uit.

Had ook wat ruimte dussen de Bastard en de natuursteen gedaan, de natuursteen zou kunnen klappen, ook denk ik dat er regenwater bij je vilt kan komen.

Regenwater kan niet staat onder dichte overkapping.
 
Mooi gedaan!!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Wow dat ziet er super gaaf uit. Mooi gedaan, daar ga je veel plezier aan beleven.
 
Mooie meubel hoor. Wat voor werkblad is dat?
 
Mooi hoor!
Krijg je geen problemen dat de rook blijft hangen onder het afdak?
 
Gaaf hoor!! Ik heb ook zown schuine punt, je hebt me op een idee gebracht.

Ben ook wel benieuwd of de rook nog goed weg kan.
 
Echt schitterend man!

Dat vogelhuisje...  :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan