BasBQ
Beef en Steak

Bastard Large compleet 2021 of Kamado Joe Classic II

Hier ook the bastard large urban 2021. Ben er zeer tevreden mee, inderdaad wel de topvent die iets te ruim was maar kreeg ook meteen een nieuwe opgestuurd en heb ook de kit bij de onderste luchtschuif aangevuld. Kleine dingetjes en hierna nooit meer een probleem gehad. Nieuw model nieuwe kansen dus misschien is de afwerking van het 2022 model wel weer verbeterd en je hebt meteen een multilevel systeem.
 
Heb hier een KJC II. Toppertje hoor. Hoge kwaliteit, veelk accessoires en de goede garantie hebben voor mij doorslag gegeven.

Mocht je wat goedkoper uit willen zijn, maar wel willen genieten van de volle garantie, benader dan eens een aantal dealers met de vraag of ze showroommodellen te koop aanbieden. Ik weet dat er binnenkort bij BBQ Experience Center - door hen zelf - gebruikte modellen te koop komen.

Op die manier kom je zeker onder de 1400 euro terecht. Na één keer bbq'en is het nieuwe er toch vanaf ;)
 
Ok, bedankt voor de oplettendheid. Ik ga ze eens berichten om het te vragen. Ze bieden hem in principe wel aan als 2022 uitvoering.
Heb je ondertussen bericht terug gehad? Bij mij begint het ook wat te kriebelen er een aan te schaffen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
 
Heb je ondertussen bericht terug gehad? Bij mij begint het ook wat te kriebelen er een aan te schaffen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Ik heb nog geen bericht gestuurd. Maar ik ben er van overtuigd dat ze alleen de verkeerde foto's geplaatst hebben. Morgen ga ik toevallig langs bbq experience center om nog eens de verschillende merken te bekijken en te voelen en me te laten informeren. Aan de hand daarvan maak ik mijn beslissing. Ik zal inderdaad ook eens informeren naar de gebruikte modellen. En misschien hebben ze ook wel een leuke paasaanbieding.
 
Ik zag dat ze binnenkort een event hebben. Misschien leuk om dan eens te gaan kijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan