BasBQ
Beef en Steak

BASBQ winkel in Uden

 
 

BS

Vuurmaker
Berichten
74
Vandaag ben ik voor het eerst weesten kijken in de nieuwe BBQ winkel BASBQ in Uden. Ik wilde wat informatie gaan inwinnen over de Primo (en voornamelijk bekijken). De eigenaren Bas en Yvette zijn echt super aardig. Ik ben voornamelijk door Yvette geholpen en je merkt meteen dat het Bbq'ers in hart en nieren zijn. Ze heeft me zelfs mogelijk overtuigd om toch misschien voor de Monolith Le Chef te gaan. Heerlijk gepraat over Bbq'en en natuurlijk niet met lege handen naar huis gegaan. De kamado moet nog een jaartje wachten maar dit was mijn buit voor vandaag (+ nog een doos ecobrasa).

063be950ab93f971c24b3924b3444bbf.jpg


Mocht je in de buurt van Uden zijn dan is het zeker de moeite waard. Het is geen BBQ warenhuis maar je kunt je prima vermaken. Ik ga hier vaker komen.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
 
Bedankt voor de info, klinkt gezellig
 
Een keramische bbq shop "in de buurt" van Arnhem, altijd goed :)

Ik ben toch wel benieuwd, maar ging je in eerste instantie voor de Primo Oval of Primo Round? Want als je voor de Oval ging, wat waren de argumenten om toch misschien voor de Monolith Le Chef te gaan?
 
Yvette en Bas zijn geen onbekenden in de barbecuewereld. En ze hebben een mooie selectie aan barbecues en accessoires. NOSKOS kruiden bijvoorbeeld ;) Is altijd gezellig om even langs te gaan.
 
KamadoJor zei:
Een keramische bbq shop "in de buurt" van Arnhem, altijd goed :)

Ik ben toch wel benieuwd, maar ging je in eerste instantie voor de Primo Oval of Primo Round? Want als je voor de Oval ging, wat waren de argumenten om toch misschien voor de Monolith Le Chef te gaan?

Voor de Primo Oval.
De ovale vorm trekt me wel maar voornamelijk de praktische kanten van het ding (divider box en mogelijkheid om te switchen tussen direct en indirect zonder de bbq om te moeten bouwen tijdens het bereiden). De mogelijkheid om tussentijds rookchips bij te vullen is bij de monolith een leuke feature. Tevens vind ik het ook best meewegen dat alle accessoires bij de (royale) prijs erbij zitten, terwijl je bij de Primo hier nog de portemonnee voor mag trekken. Maar goed, heb mijn keuze nog niet gemaakt en heb nog wel een jaar om een gedegen keuze te maken. Ons nieuwe huis is dan pas klaar dus:)
 
Toevallig vorige week ook geweest! Ze hebben zeker verstand van zaken en je word er fijn geholpen. Ik heb afgelopen week het boek Hete kolen gelezen en heb er veel info en tips uit kunnen halen! Veel plezier met je aankopen! En succes met je keuze


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Fijne shop inderdaad, ik kom er ook graag.


Ik snap het dilemma tussen de primo en de monolith, de monolith le chef is een mooie q, voor nogal wat minder geld dan een XL primo.
Het roosteroppervlak van de le chef is groot, dus ik ben er bijna van overtuigd dat je hier ook prima een directe en indirecte zone kunt maken.
Ik weet wel zeker dat die monolith zuiniger is dan een primo xl ;)

 
dennis zei:
Fijne shop inderdaad, ik kom er ook graag.


Ik snap het dilemma tussen de primo en de monolith, de monolith le chef is een mooie q, voor nogal wat minder geld dan een XL primo.
Het roosteroppervlak van de le chef is groot, dus ik ben er bijna van overtuigd dat je hier ook prima een directe en indirecte zone kunt maken.
Ik weet wel zeker dat die monolith zuiniger is dan een primo xl ;)

hoe zuinig wil je het hebben.....
 
Waarom zou een monolith zuiniger zijn dan een primo?

Verstuurd vanaf mijn SM-T533 met Tapatalk

 
Terug
Bovenaan Onderaan