BasBQ
Beef en Steak

Barst in mijn platesetter...

 
 
 
 

El Fumarole

Gerijpt
Berichten
3.129
Nooit laten vallen, altijd voorzichtig met de lifter gepakt, nooit in een koud ei gezet, maar toch...een barst:
20130526_164023_zps39a71ad5.jpg

20130526_163946_zpse0edb8bc.jpg


Weet iemand of dit nog te repareren valt? Of kan ik straks op zoek naar een nieuwe... :(
 
Even Gerard inlichten
 
Zonde zeg, heeft er wel eea op gestaan of is ie nooit belast? Vraag me af of dat nog te repareren is of dat het een nieuwe wordt...
 
Gabor zei:
Zonde zeg, heeft er wel eea op gestaan of is ie nooit belast? Vraag me af of dat nog te repareren is of dat het een nieuwe wordt...

Enige wat er op heeft gestaan is een ondiepe pan met heet water, voor low en slow sessies. Om vet op te vangen. En mijn pizza steen. Geen zware of puntige zaken. Ziet eruit als een afkoelingsbarst. Ik ga contact opnemen met de leverancier en dan zien we wel.
 
Ai, dat is Big green Pech !
Is de barst door en door, want anders kan je deze toch gewoon nog gebruiken.
 
Boldeagle zei:
Is de barst door en door
Barst is een cm of 20 en is helemaal door. Dus eigenlijk staat ie op doorbreken.
 
Ik weet niet hoe lang je hem hebt maar ik zou het op een garantie gooien. Zou niet mogen maar het is kwetsbaar spul. Bij mij was er bij aanschaf al een hoekje af, maar zo gelaten toen.
 
Hij is nog geen jaar oud.
Ik heb inmiddels een mailtje naar de verkoper gestuurd en we gaan het zien.
 
En hoe staat het er voor met je platesetter?
 
maussie1982 zei:
En hoe staat het er voor met je platesetter?

Weinig nieuws tot zover. Ik heb de verkoper (Kooklux in Rotterdam) aangeschreven en ik wacht nu al twee dagen op respons. Zou iets vlotter mogen vind ik, maar het is volgens mij slechts een tweemans webshop en ik weet dat ze het daar nogal druk hebben. Ik heb tot op heden echter altijd respons gehad op mijn mails dus ik wacht nog een dagje voordat ik er achteraan ga bellen.

Voorlopig kan ik de plate ook nog wel gebruiken, maar er komt een dag dat ie in twee?n tussen de kolen gaat liggen en v??rdat dat gebeurt, wil ik wel graag een nieuwe in de kast hebben liggen, anders wordt het een nog veel duurdere grap als ik voor enkele tientjes vlees kan weggooien en mijn gasten moet vertellen dat we een lekker patatje gaan scoren :)
 
Hoe is dit ooit afgelopen?
 
Na een dag of 4 lag er een nieuwe platesetter in de bus.
In mijn oude zit nog steeds dezelfde barst, maar hij doet het nog steeds.
 
El Fumarole zei:
Na een dag of 4 lag er een nieuwe platesetter in de bus.
In mijn oude zit nog steeds dezelfde barst, maar hij doet het nog steeds.

Super opgelost dus! Mooi!
 
Mooi opgelost. Ik zie alleen geen foto's meer!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan