BasBQ
Beef en Steak

Barrelhouse Brothers NYE Bash

 
 
 
 

Jappert

Gemarineerd
Berichten
1.041
Vandaag de setup voor onze low & slow oud jaars bachanaal klaar gezet.

Morgen inkopen doen. Dan onder het genot van een pilsje een stuk of 12 baby backs, 1 procureur, 40 moinks rubben, een berg coleslaw maken, burgers voor wie nog honger heeft, aardappelsalade en thaise sate in elkaar draaien.

20131229_141341_zpszmvxqfvt.jpg


 
Dat gaat helemaal goed komen zie ik!

Handig tafeltje met die kookpitjes trouwens, heeft dat toevallig een naam / merk / serie?
Zo iets zoeken we nog voor wedstrijden..
 
Dat tafeltje is van @paulus. Maar zo ver ik weet is het zo'n camping ding. Gas pitjes staan er overigens los op. Er zit ook een soort spoelbakje in wel een grappig dingetje.
 
Hoi MrMannetje, hier de wederhelft van de Barrelhouse Brothers.. Het is een campingkeukentje welke ik bij de Aldi gescoord heb. Is van het merk Basecamp en als je googled vind je ook andere partijen die die dingen aanbieden. Is exclusief gaspit. Deze had ik nog ergens tussen de ouwe campingspulletjes liggen.
 
Paulus zei:
Hoi MrMannetje, hier de wederhelft van de Barrelhouse Brothers.. Het is een campingkeukentje welke ik bij de Aldi gescoord heb. Is van het merk Basecamp en als je googled vind je ook andere partijen die die dingen aanbieden. Is exclusief gaspit. Deze had ik nog ergens tussen de ouwe campingspulletjes liggen.

Tnx Paulus, dan komen Google & ik er verder wel uit :p
 
dat gaat wel een hele geslaagde oud & nieuw viering worden zo te lezen, succes er mee
 
gaat een prima feestje worden!
 
Alles in huis voor een geslaagde oudejaarsavond.
 
Ziet er goed uit hoor. Heb zelf de Q's nog niet in stelling gebracht, maar er zullen morgen hier ook 4 gaan pruttelen. 2 voor L&S en 2 voor H&F. Veel plezier iig!
 
als je trouwens nog een tafel zoekt Daan, kijk even in de Makrofolder (folder t/m 31 december). Daar hebben ze nu een klaptafel staan. Goede, stevige kwaliteit voor 45 eurotjes. Ik had in Breda de laatste (showroommodel, mocht ik voor 37,50 meenemen! Helemaal top!

Zit alleen geen gat in voor prullenbak ;)
 
Alvast een goed uiteinde, maar dat gaat helemaal goedkomen.
 
Big-T zei:
als je trouwens nog een tafel zoekt Daan, kijk even in de Makrofolder (folder t/m 31 december). Daar hebben ze nu een klaptafel staan. Goede, stevige kwaliteit voor 45 eurotjes. Ik had in Breda de laatste (showroommodel, mocht ik voor 37,50 meenemen! Helemaal top!

Zit alleen geen gat in voor prullenbak ;)
Ik zag alleen maar een partytafel Tom, en die had ook geen gat. Op welke (deel)folder wijs je?
 
foto_zps366697b3.png


in de non food volgens mij Geert, in Breda hoef je niet meer te gaan kijken ;)
 
Big-T zei:
in de non food volgens mij Geert, in Breda hoef je niet meer te gaan kijken ;)
Ik zat nog wel erg te slapen deze ochtend toen ik je bericht las Tom omdat ik dacht te lezen dat je het over een tafel met een gat had. oeps.... :blush:
Zo'n soortgelijke partytafel als deze heb ik al staan, alleen niet opklapbaar.
Bedankt voor je moeite alsnog.
P.S. je iPad moet aan de lader  :)
 
We pakken ons eigen draadje weer op als jullie het niet erg vinden  ;)

Gisteren avond flink aan de voorbereiding van het een en ander:

IMG_4635_zps7f69d37b.jpg


Varkentje geinjecteerd en een Blues Hog jasje gegeven:

IMG_4637_zpsa04109d6.jpg


Stack of Ribs met Barrelhouse Brothers Dust

IMG_4638_zpsa39ca5f2.jpg


IMG_4639_zps882bc98d.jpg


Bakje Moinks

IMG_4640_zps942794da.jpg


Toch weer honger gekregen en wat burgertjes van de het Moink gehakt gemaakt

IMG_4643_zps470fd10b.jpg


Thaise kip sate

IMG_4647_zpsa6409bc8.jpg


Vanochtend opstarten. Eerst de Moinks voorgaren:

IMG_4653_zps3296b86a.jpg


Nekkie in Barrel 2:

IMG_4655_zpsfa4e1a11.jpg


Moinks in de mist:

IMG_4657_zpsfe4bdc54.jpg


En we zijn weer even zoet. Koffie?

IMG_4656_zpsf6cebd9d.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan