BasBQ
Beef en Steak

Barbecue workshops najaar 2023

 
 
 

Bart1978

Pitmaster
Berichten
720
Goedendag,

Ik heb gisteren in een spontane bui een vriend van me uitgenodigd om eind van dit jaar samen een barbecue workshop te volgen. Nu ben ik zelf al redelijk ervaren, maar is hij een starter met tegen die tijd een standaard ketel.
Ik ben dan ook op zoek naar een workshop voor beginners op een ketel zodat hij daar lekker mee kan spelen en ervaring op doen.

Na een korte zoektocht kom ik heel veel Kamado workshops tegen, of op een afstand waardoor we meer in de auto zouden moeten zitten dan aan de barbecue staan.
Heeft iemand een idee of er in Noord-Holland een plek is om een beginners workshop voor een ketel te volgen is in Sept, Okt ??
 
Kijk even bij de Weber Original Store in Amersfoort. Bram heeft een hoop verschillende workshops.
 
Bedankt, die had ik gezien inderdaad, ook een van de weinigen die een basic workshop aanbieden met ketels inderdaad.
ik ga nog even verder zoeken, maar de mogelijkheid om daar meteen wat extra accessoires aan te schaffen van mijn favoriete merk is een extra trigger om hier te boeken.
 
Bedankt, die had ik gezien inderdaad, ook een van de weinigen die een basic workshop aanbieden met ketels inderdaad.
ik ga nog even verder zoeken, maar de mogelijkheid om daar meteen wat extra accessoires aan te schaffen van mijn favoriete merk is een extra trigger om hier te boeken.
Je bent altijd welkom in Amersfoort. Einde van het jaar ga ik trouwens ook Highland park pairing workshop draaien. Eerst even testen (heel vervelend)
 
Je bent altijd welkom in Amersfoort. Einde van het jaar ga ik trouwens ook Highland park pairing workshop draaien. Eerst even testen (heel vervelend)
Dat was ik ook van plan. Ik wilde zondag 25 Sept langskomen voor de basic cursus.

Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan