BasBQ
Beef en Steak

Barbecue & Plancha - St?phane Reynaud

 
 

Fardo NL

Stoker
Berichten
466
1001004011825819.jpg

Titel: Barbecue & Plancha - 150 Eenvousdige Gerechten Om Samen Van Te Genieten
Auteur: St?phane Reynaud
ISBN:
Taal: Nederlands
Aantal blz: 256 pagina's
Waar te koop: Bol.com
Prijs in ?: ? 24,95
Bespreking:
Heel mooi boek met leuke recepten. Grappig commentaar en mooie foto's

Ik heb er nu een aantal recepten uitgemaakt en ik heb weer wat nieuwe idee?n opgedaan :)
 
ziet er goed uit, eerst maar eens met mijn 2 andere boeken aan de slag
 
Ik heb hem zaterdag ook gekocht, dat gaat helemaal goed komen deze zomer (en herfst en winter ;) ).
 
Ik wil geen BBQ boeken meer zien! Wordt ik weer hebberig!
 
Deze staat op mijn verlanglijst!
(maar er liggen ook nog 3 boeken om veel uit te maken)
 
Ik heb dit boek ook.
We kregen van de baas een kado-pasje voor de kerst i.p.v. een kerstpakket. Op de website waar we het pasje in konden wisselen zag ik in eerste instantie weinig leuks, dus even bij de boeken gekeken. Daar kwam ik deze tegen, dus besteld  :p

Vind het een erg leuk boek, het begint met kleine spiesjes tot op het eind een heel varken. Je kunt dus echt zeggen dat er voor iedereen wat in staat. De recepten zijn niet heel erg uitgebreid, dus je kunt al gauw aan de slag. Er staan inderdaad leuke commentaren bij zoals de TS ook zegt. Het is een vertaling uit het Frans, maar het doet wat Belgisch Nederlands aan. Voor mij geen probleem, maar de taalpuristen zullen er wat van vinden.

Leuk boek, van beginner tot gevorderde, met leuke gerechten. Zeker een aanrader!

Groet,
Erik

 
Ik heb het boek ook gekregen vorig jaar. De eerse 60 pagina's alleen maar sate-varianten. Het boek is erg fraai vormgegeven en de verhalen erbij zijn vermakelijk. Meer een beginnersboek dan voor gevorderden denk ik. Wel elke euro waard!
 
Is een schitterend boek, heel eenvoudige gerechten met goede smaken. Aanrader!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan