BasBQ
Beef en Steak

Barbecue docu op netflix

 
 

BS

Vuurmaker
Berichten
74
Goede avond beste Q'ers. Voor diegene die Netflix hebben raad ik jullie de documentaire 'Barbecue' aan. De docu is maar liefst 1 uur en 40 minuten lang. Het gaat voornamelijk hoe men in verschillende landen barbeque't.

Spoiler alert: Het draait niet alleen om het low en slow van de USA.

Ik vond het in ieder geval de moeite waard en het gaf mooi weer waarom Q'en zo mooi is.

Samenzijn, Vuur, Rook en bier.

Wat wil een mens nog meer?
 
BoyS zei:
Goede avond beste Q'ers. Voor diegene die Netflix hebben raad ik jullie de documentaire 'Barbecue' aan. De docu is maar liefst 1 uur en 40 minuten lang. Het gaat voornamelijk hoe men in verschillende landen barbeque't.

Spoiler alert: Het draait niet alleen om het low en slow van de USA.

Ik vond het in ieder geval de moeite waard en het gaf mooi weer waarom Q'en zo mooi is.

Samenzijn, Vuur, Rook en bier.

Wat wil een mens nog meer?



Glaasje wijn misschien? :D
 
Is die documentaire ook niet eens eerder uitgezonden? 2 jaar geleden of zo?
 
Hans zei:
BoyS zei:
Goede avond beste Q'ers. Voor diegene die Netflix hebben raad ik jullie de documentaire 'Barbecue' aan. De docu is maar liefst 1 uur en 40 minuten lang. Het gaat voornamelijk hoe men in verschillende landen barbeque't.

Spoiler alert: Het draait niet alleen om het low en slow van de USA.

Ik vond het in ieder geval de moeite waard en het gaf mooi weer waarom Q'en zo mooi is.

Samenzijn, Vuur, Rook en bier.

Wat wil een mens nog meer?



Glaasje wijn misschien? :D

Silly me, vergeet ik zomaar de wijn. Een lekkere viognier-sauvignon gaat er altijd wel in (maar andere ook hoor)  ;) :D
 
Ridevi71 zei:
Is die documentaire ook niet eens eerder uitgezonden? 2 jaar geleden of zo?

Zou goed kunnen Ridevi71, ik had hem nog niet gezien :)
 
In de documentaire. In het stuk van Japan zijn ze op een moment bezog Met houtskool maken. Iemand enig idee of die ook in Nederland te krijgen is?
 
Mooie docu. Thanks!!


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
bedankt voor de tip, binnenkort maar eens kijken.
 
Thanks, ik heb hem aangezet ;)
 
Lekkere marmot daar in Mongoli?


De wereld in geslingerd vanuit de fijnste stad van Brabant!
 
Nu ook aan het kijken. Erg mooi gemaakt.
 
Ik had 'm ook al gezien. Maar ik werd echt simpel van die dramatische muziek de hele tijd :p.
Dat Japanse houtskool, doe mij ook maar een zakje!

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

 
Terug
Bovenaan Onderaan